13 Авг 2021, 14:16

Серія вебінарів «CX Ритейл Школа: про клієнтський досвід, його метрики та управління на прикладі реальних кейсів»

Запрошуємо на серію вебінарів «CX Ритейл Школа: про клієнтський досвід, його метрики та управління на прикладі реальних кейсів».

Керівники та експерти з Customer Experience розкажуть про особливості комплексного управління маркетингом і лояльністю, поділяться досвідом реалізованих проєктів та рекомендаціями, як зробити клієнтів щасливими, а бізнес-показники — успішними.

Перший кейс:

NOVUS. Вплив персоналізованого підходу на клієнтські враження.

Дізнайтеся, як оптиканальний маркетинг мережі NOVUS впливає на задоволеність її клієнтів і LTV (life-time value).

Дата: 18 серпня 2021, 11:00 – 12:00

Реєстраціятут.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео