Серія вебінарів «CX Ритейл Школа: про клієнтський досвід, його метрики та управління на прикладі реальних кейсів»
13 Авг 2021, 14:16

Серія вебінарів «CX Ритейл Школа: про клієнтський досвід, його метрики та управління на прикладі реальних кейсів»

Запрошуємо на серію вебінарів «CX Ритейл Школа: про клієнтський досвід, його метрики та управління на прикладі реальних кейсів».

Керівники та експерти з Customer Experience розкажуть про особливості комплексного управління маркетингом і лояльністю, поділяться досвідом реалізованих проєктів та рекомендаціями, як зробити клієнтів щасливими, а бізнес-показники — успішними.

Перший кейс:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

NOVUS. Вплив персоналізованого підходу на клієнтські враження.

Дізнайтеся, як оптиканальний маркетинг мережі NOVUS впливає на задоволеність її клієнтів і LTV (life-time value).

Дата: 18 серпня 2021, 11:00 – 12:00

Реєстраціятут.

Расскажите друзьям про новость