Bolt совместно с Rockets. Growth R&D запустили новогоднюю кампанию «Водители Bolt — не олени». Кампания запущена в Украине и в странах Восточной Европы. Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!
15 Ноя 2024
- Агентство, съемки и баня. Ретроспектива недели с Олегом Свищем
- Pantone представил коллекцию стрингов во всех цветах года
- Топовые представители бизнеса поделятся опытом управления в условиях рисков на GET Business Festival 2024
- Airbnb предлагает арендовать Колизей для гладиаторского боя
- «Это именно тот ветеран»: ролик призвал украинцев проявлять уважение к защитникам и защитницам
- Британская телекоммуникационная компания создала ИИ-бабушку для разговоров с мошенниками
- Классические силуэты и леопардовый принт: Dolce & Gabbana и SKIMS представили совместную коллекцию
14 Ноя 2024