Bolt совместно с Rockets. Growth R&D запустили новогоднюю кампанию «Водители Bolt — не олени». Кампания запущена в Украине и в странах Восточной Европы. Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!
Новое видео
01 Июл 2024
- «Ты меня сейчас слышишь?»: телекоммуникационная компания подчеркнула надежность своей мобильной связи
- Австралийские рекламные менеджеры были арестованы с благотворительной целью
- Майли Сайрус снялась для кампании нового аромата Gucci Flora Gorgeous Orchid
- Украинский производитель цемента выпустил манифест в поддержку строителей
- IKEA предложила альтернативу мебели, которая застревает в квартире во время переезда
- Конференции, закрытые ивенты, комьюнити: как из этого взять максимум
- Ирина Горовая: личный бренд и интертеймент во время войны
- Lego создал кирпичики из метеоритной пыли