Сьогодні Санофі представила свій новий корпоративний бренд, що об’єднує компанію та підсилює її курс на оновлення та трансформацію, про який вона оголосила у грудні 2019 року.
За останні 50 років Санофі стала провідною диверсифікованою глобальною компанією, що працює у сфері охорони здоров’я, та зробила вагомий внесок у наукові відкриття, орієнтовані на потреби пацієнтів. Мова йде про перші терапевтичні рішення для лікування низки рідкісних захворювань, встановлення стандартів лікування людей з діабетом та серцево-судинними захворюваннями. Віддано працюючи задля забезпечення громадського здоров’я, впродовж десятиліть Санофі допомагала захистити мільйони людей від грипу щороку, сприяла зниженню поширення поліомієліту. Водночас Санофі невпинно демонструвала своє наукове бачення, що сприяло появі інноваційних рішень для лікування запальних захворювань.
Історія Санофі бере свій початок від об’єднання багатьох різноманітних компаній, і сьогодні — це сплетіння багатьох культур, ідентичностей та брендів. Новий корпоративний бренд Санофі сягає коріннями у цю спадщину та вперше об’єднує цю багату історію в єдину спільну айдентику. Це втілення пройденого компанією шляху демонструє її амбітну стратегію на майбутнє.
Єдина компанія Санофі, єдина айдентика
Бізнес-підрозділи Санофі Пастер та Санофі Джензайм, які працюють з вакцинами та препаратами для лікування рідкісних захворювань відповідно, та усі інші бренди, які були придбані компанією Санофі, будуть об’єднані під єдиною назвою та айдентикою. Ці бренди впродовж багатьох років символізували вплив, який можуть мати інновації на життя людей. Якщо ми будемо мислити, діяти та працювати як єдина компанія, об’єднана спільною метою та айдентикою, ми зможемо справляти ще більший вплив, стратегічно спрямовуючи ресурси компанії на розробку інновацій, які дійсно потрібні пацієнтам.
Новий логотип є втіленням нової цілі та прагнення Санофі, на створення якого нас надихали прості та орієнтовані на рух вперед знаки високих технологій. Дві фіолетові крапки символізують наукову подорож, що розпочинається на старті – від прагнення поставити під сумнів статус-кво та цікавості “а що якщо”? — та закінчується на фініші — еврика, коли з’являються нові інноваційні рішення, що змінюють життя людей на краще.