Samsung и Leo Burnett разлучили чеснок и клубнику
23 Ноя 2010, 11:15

Samsung и Leo Burnett разлучили чеснок и клубнику

 

Samsung и Leo Burnett Moscow продолжают сотрудничество и запускают рекламную кампанию в поддержку нового продукта Samsung — духового шкафа с функцией dual-сook

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

В рамках кампании снят 25-секундный видеоролик и разработан макет в прессу. Слоган кампании: «Разделяй удовольствия». Каналы коммуникации — ТВ и пресса.

 

Расскажите друзьям про новость