Saatchi & Saatchi Ukraine покажуть Україну під новим кутом
25 Авг 2021, 13:30

Saatchi & Saatchi Ukraine покажуть Україну під новим кутом

Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським відеографом Назаром Дорошем та за підтримки Міністерства закордонних справ перевертає сприйняття України міжнародними інвесторами та партнерами у проекті для BBC Global News. 

Війна, бідність, мігранти, революція… такими є топові асоціації іноземців щодо України, згідно з низкою досліджень 2020-го року від аналітичного центру Ради зовнішньої політики «Українська призма», дослідницької компанії InMind та Європейської асоціації дослідників (ERA). А поза тим, українці розробляють неймовірні винаходи та створюють надсучасні технології. Метою проекту для BBC Global News було зруйнувати пул негативних асоціацій з країною і показати її справжньою: технологічною, інноваційною, економічно привабливою. 

Сергій Білошицький, Creative Director Saatchi & Saatchi Ukraine поділився деталями проекту:
«Для вирішення задачі, ми розробили ідею, у якій візуально та вербально “перевертаємо” сприйняття України. І якщо хтось скаже, що ми революційно налаштовані — ми відповімо “так!”. Ми революційно налаштовані підприємці. У цьому вся Україна — самобутня, незалежна і прогресивна держава, що сміливо крокує вперед, готова ділитися зі світом своїми знаннями і разом з міжнародними партнерами втілювати неймовірні проекти».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для зйомок Міністерство запросило команду відеографа Назара Дороша. Вона відчула ідею на 100% і відзняла матеріал, який драматизує наявність в Україні неочікуваних кутів буквально кожним кадром. 

Також до проекту вдалося залучити українські компанії-партнери міжнародного рівня. Саме їхні продукти у ролику “перевертають” негативні стереотипи про Україну у позитив.

Діджитальна кампанія для BBC Global News вже стартувала і веде на спецрозділ на сайті Ukraine.ua, присвячений інвестиційній привабливості України.

Незабаром команда анонсує вихід повноцінного проморолика, який демонструватиметься на каналі BBC Global News. 

Расскажите друзьям про новость