29 Дек 2021, 16:51

Рукотворні декорації у промо Лавки Традицій

Креативне агентство Bart&Fink створило ролик для Лавки Традицій.

Усі найкращі та найкорисніші продукти раніше асоціювалися з бабусиним городом у селі, що за 50 км від міста поруч зі спокійним ставком, а тепер — з маленькими господарствами та Лавкою традицій, що у Сільпо.

А щоб так думали й усі, хто тільки-но замислиться про натуральні та корисні продукти, потрібно було знайти мову, якою спілкуватиметься Лавка Традицій, що їздить по маленьких господарствах, збирає усе найліпше та привозить до полиць великих супермаркетів.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У пошуках мови, креативники збагнули, що хтось шукає смачне, хтось – локальне, а хтось просто любить дороге мʼясо, але головне, що всі шукають най-най. Тому ми пояснюємо Лавку Традицій саме через це най-най: комусь найсвіжіше, комусь найорганічніше, комусь «не на заводах виготовляють», комусь дорожче = якісніше. 

Для таких ручками створених продуктів і візуальна мова має бути теж ручками створена. Без постпродакшену, приголомшливих технологій та навіть без акторів, але дуже красиво та майже по-справжньому. 

Замість акторів запросили на знімальний павільйон представника Лавки традицій фермера Андрія, котрий вальсує між різними рукотворними декораціями, які візуалізують все найкраще, що є у Лавці Традицій, а потім опиняється біля прилавку, щоб всі точно знали, як ті всі крафтові продукти виглядають у Сільпо.

Креативники разом з арт-департаментом ретельно підійшли до створення всіх декорацій до найдрібніших деталей, як от гобелен з логотипом, який тепер прикрашає офіс Лавки Традицій. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео