Розпроданість рекламних блоків на українському телебаченні досягла 77%, і майже удвічі перевищила показник найбільш кризового 19-го тижня 2020 року. Відтак, телеринок демонструє стійкий тренд відновлення після жорсткого карантину. Прогнозна заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia на наступному тижні – 94%. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика. При цьому обсяг заявок від рекламодавців на серпень дозволяє прогнозувати збереження високої розпроданості рекламних блоків.
«Пандемія дуже суттєво вплинула на телевізійний ринок. В період жорсткого карантину вона додала близько 35% глядачів. Але одночасно ми спостерігали зменшення активності рекламодавців. Це призводило до зменшення рівня розпроданості рекламних блоків. Зараз ситуація стабілізується. Потепліло, карантин пом’якшили, психологічний шок минув. На телевізійному ринку ми спостерігаємо збалансованість попиту та пропозиції. Загалом, телебачення, порівняно з іншими сегментами рекламного ринку, зокрема й діджиталом, виявилося найнадійнішим для клієнтів, і найстабільнішим з точки зору кризових коливань. Український телеринок вже близький до відновлення», — відзначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.