Розпроданість рекламних блоків на ТБ повернулась на докризовий рівень – Ocean Media
10 Июл 2020, 12:11

Розпроданість рекламних блоків на ТБ повернулась на докризовий рівень – Ocean Media

Розпроданість рекламних блоків на українському телебаченні досягла 77%, і майже удвічі перевищила показник найбільш кризового 19-го тижня 2020 року. Відтак, телеринок демонструє стійкий тренд відновлення після жорсткого карантину. Прогнозна заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia на наступному тижні –  94%.  Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика. При цьому обсяг заявок від рекламодавців на серпень дозволяє прогнозувати збереження високої розпроданості рекламних блоків.

«Пандемія дуже суттєво вплинула на телевізійний ринок. В період  жорсткого карантину вона додала близько 35% глядачів. Але одночасно ми спостерігали зменшення активності рекламодавців. Це призводило до зменшення рівня розпроданості рекламних блоків. Зараз ситуація стабілізується. Потепліло, карантин пом’якшили, психологічний шок минув. На телевізійному ринку ми спостерігаємо збалансованість попиту та пропозиції. Загалом, телебачення, порівняно з іншими сегментами рекламного ринку, зокрема й діджиталом, виявилося найнадійнішим для клієнтів, і найстабільнішим з точки зору кризових коливань. Український телеринок вже близький до відновлення», — відзначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость