Цього тижня моди в Лондоні благодійна організація Just One Ocean запустила Fashion Fish — розкішний бутік, в якому представлені живі риби, заражені мікропластиковими волокнами, від найпопулярніших модних брендів, включаючи Hugo Bass, Urban Troutfitters, PrettyLittleFins, Prishark, Nasty Gill, Pike, Victoria’s Seahorse та Massimo Dory.
Fashion Fish був відкритий, щоб підкреслити шкоду, яку ці бренди завдають морському життю своїми нестійкими методами. 35% мікропластику в океані походить з синтетичних матеріалів і потім потрапляє в організм риб, викликаючи аневризми, проблеми з диханням та інші негативні реакції.
Бутік відкритий з 18 по 23 лютого за модною адресою в Сохо, поряд із ключовими місцями Лондонського тижня моди. Люди можуть зайти в магазин, щоб переглянути модну рибу, дізнатися про шкоду, яку модні бренди завдають рибі, і про те, які вони можуть прийняти міри, наприклад:
- покупки у брендів, орієнтованих на циклічну бізнес-модель.
- використання фільтрів пральних машин
Колекція також доступна онлайн на веб-сайті www.fashionfish.store. Кампанія підтримується соціальним фільмом та контентом, що демонструє риб та шкоду, яку їм завдає індустрія моди.
Девід Джонс, засновник і генеральний директор організації Just One Ocean: «Ми хотіли б, щоб бутік Fashion Fish не відкривався. На жаль, час минає, і індустрія моди повинна взяти на себе велику відповідальність за шкоду, яку вона завдає довкіллю. Якщо ми перейдемо до економіки замкненого циклу, ми зможемо завадити морському життю стати найбільшою жертвою моди».