24 Дек 2015, 07:56

Рождественский постер KitKat хитроумно напомнил о паузе.

Nestle призывает всех передохнуть во время рождественских приготовлений, выпустив многозначительную рекламу в outdoor и печати. Бренд и J Walter Thompson London повредили оберточную фольгу при открытии KitKat таким образом, чтобы изобразить рождественскую ель на фоне зимнего пейзажа.  

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео