22 Июл 2019, 06:37

Rozetka і Jerry Heil заспівали, як батькам полюбити перше вересня

Нова рекламна кампанія від Fedoriv присвячена батьківському спокою. Адже вони можуть купити все необхідне для школи в інтернет-магазині. Щоб занурення в курортну атмосферу було глибшим, запросили співачку Jerry Heil стати голосом усіх щасливих матусь. А ще доповнили кампанію безтурботним бордом.  

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь


Расскажите друзьям про новость

Новое видео