Rozetka і Jerry Heil заспівали, як батькам полюбити перше вересня
22 Июл 2019, 06:37

Rozetka і Jerry Heil заспівали, як батькам полюбити перше вересня

Нова рекламна кампанія від Fedoriv присвячена батьківському спокою. Адже вони можуть купити все необхідне для школи в інтернет-магазині. Щоб занурення в курортну атмосферу було глибшим, запросили співачку Jerry Heil стати голосом усіх щасливих матусь. А ще доповнили кампанію безтурботним бордом.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь


Расскажите друзьям про новость