Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя
11 Июн 2020, 11:57

Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя

Онлайновий ритейлер повернувся до дизайн-системи 2005 року. Ідею такого кроку висунуло Fedoriv Agency, яке і розробило новий стиль Rozetka у 2018 році.

15 років — це ціла епоха українського інтернету, такий ювілей — хороший привід згадати, як усе починалося. А згадати є що: 2005 року світ онлайнового шопінгу для українців був схожий на дикі лісові хащі, сповнені великих небезпек. Свої перші покупки мільйони з нас зробили саме на Rozetka. Перший клік по банеру, кнопка «купити» і похід по покупку до офлайнового відділку — у багатьох усе це сталося саме з Rozetka.

Для компанії ті часи теж були повні відкриттів: від експериментів з дизайном і фірмовим стилем до першої реклами на ТБ, у якій рекламувався інтернет-магазин. Тож у Rozetka та Fedoriv Agency народилася ідея: чому б не поностальгувати й повернути на головну сторінку сайту олдскульний зелений смайл, з якого все починалося? Чи знову запустити в ефір ролик, створений ще 2009 року. Або повернути перший слоган «В інтернеті дешевше».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Так Rozetka і зробила. А ще на честь дня народження скинула ціни і зробила доставлення безплатним з 15 по 21 червня.

До перегляду обов’язково всім поціновувачам дизайн-наївності 2000-х, у якій росли наші купівельні звички. 

Расскажите друзьям про новость