Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя
11 Июн 2020, 11:57

Rozetka зробила зворотний ребрендинг на честь святкування свого 15-річчя

Онлайновий ритейлер повернувся до дизайн-системи 2005 року. Ідею такого кроку висунуло Fedoriv Agency, яке і розробило новий стиль Rozetka у 2018 році.

15 років — це ціла епоха українського інтернету, такий ювілей — хороший привід згадати, як усе починалося. А згадати є що: 2005 року світ онлайнового шопінгу для українців був схожий на дикі лісові хащі, сповнені великих небезпек. Свої перші покупки мільйони з нас зробили саме на Rozetka. Перший клік по банеру, кнопка «купити» і похід по покупку до офлайнового відділку — у багатьох усе це сталося саме з Rozetka.

Для компанії ті часи теж були повні відкриттів: від експериментів з дизайном і фірмовим стилем до першої реклами на ТБ, у якій рекламувався інтернет-магазин. Тож у Rozetka та Fedoriv Agency народилася ідея: чому б не поностальгувати й повернути на головну сторінку сайту олдскульний зелений смайл, з якого все починалося? Чи знову запустити в ефір ролик, створений ще 2009 року. Або повернути перший слоган «В інтернеті дешевше».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так Rozetka і зробила. А ще на честь дня народження скинула ціни і зробила доставлення безплатним з 15 по 21 червня.

До перегляду обов’язково всім поціновувачам дизайн-наївності 2000-х, у якій росли наші купівельні звички. 

Расскажите друзьям про новость