Rozetka та Fedoriv Agency зняли серію рятувальних відеороликів із доповненою реальністю, щоб вберегти людей від необачних шашликів і травневих спокус в розпал карантину,
Формат продиктований ситуацією: оскільки більшість вільного від Zoom-колів і роботи часу люди проводять в Instagram й Facebook, креативники зробили ставку на вертикальні відео. А оскільки зараз не ті часи, щоб на всі боки розкидатися грошима на витребеньки, ролики зняли телефоном, а доповнену реальність створили з того, що було під рукою. Втім, відчуття повного занурення від цього не постраждало.
А якщо кортить у відпустку чи на природу, Rozetka пропонує хапати улюблений гаджет, знімати свою версію #травневівдома та вигравати приємні призи. Все, що треба знати про призи та умови челенджу, можна прочитати на сторінках Rozetka у Facebook та Instagram.
Ідея – Fedoriv Agency. Створено за допомогою Rozetka Production та Promodo.