Це не перша авіадрама в Україні, яку я спостерігаю. В одній — банкрутстві «Аеросвіта» — навіть брав безпосередню участь зі сторони аеропорту «Бориспіль» як директор з комунікацій.
Думаю, що сторони переговорів добре знали вимоги одна одної та взагалі стиль ведення справ і уявляли, чим перемовини можуть закінчитися. Або це якась фантастична наївність, але в це я не вірю. Виглядає зі сторони, що ця ситуація — передчасний свідомий піар Міністерства (причин багато) + майстер-клас по перемовинах від Ryanair.
Зараз ми спостерігаємо стадію пошуку винних, проте, думаю, це не кінець. Хто торгувався в Азії — добре знає цей прийом: розвернутися, піти і чекати поки в спину тобі крикнуть, що приймають умови. Як не крути — ми цікаві Ryanair навіть на «попробувати, як піде».
Тепер цікаво, до яких висновків чи дій нас веде «герой», чітко вказуючи на «антигероя» в цьому тимчасовому провалі, і взагалі, хто отримає вигоду від цієї історії? Як сторони конфлікту і ті, що поруч, скористаються з ситуації?
1. Чи це спроба змінити директора «Борисполя» (як мета чи засіб таки завести Ryanair) і/або трохи підготувати грунт щодо якихось дій по МАУ?
2. Може, взагалі, це хитра спроба надати знижки МАУ (знижки ж нікуди поки не дінуться, і ними найбільше зараз скористається МАУ)?
3. А може ця драма — це спроба показати неефективність державного «Борисполя» і швидше «під лоукости» віддати його в концесію вправним господарникам, які точно приведуть всі можливі лоукости і будуть квитки по 5 євро всім на всіх напрямках?
Ще якісь дії? Чи всі варіанти разом в різних пропорціях?
Мабуть, варто почекати, поки вляжеться пилюка і подивитися на дії, а не на слова основних гравців. До речі, не всі з них ще висловили свою публічну позицію. Аеропорт же у нас державний, так?
P.S. Крайні гроші чи будь-які бонуси від будь-кого в авіації отримував в 2013 році. Це так, до відома. Бо вчора в твітері мене вже майже звинуватили в роботі на МАУ.
P.P.S. Люблю це фото. Посадка в KBP майже останнього комерційного рейсу «Аеросвіту».