Ролики для Super Bowl: реклама нового пива от Anheuser-Busch
08 Фев 2012, 10:41

Ролики для Super Bowl: реклама нового пива от Anheuser-Busch

 

Anheuser-Busch запустил два ТВ ролика во время Super Bowl «Фабрика» и «Работа», в которых прорекламировал новое пиво Bud Light Platinum. В роликах представлена бутылка из голубого стекла.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость