Екосистема UNIT.City складається з трьох взаємопідсилюючих компонентів — талантів, стартапів та великого бізнесу. Завдяки їхній взаємодії в інноваційному парку створюється унікальне ком’юніті, об’єднане принципами взаємовигідного партнерства та спільною культурою творення.
Саме ком’юніті робить UNIT.City настільки особливим, самобутнім проєктом, тож цю особливість команда інноваційного парку і використала у своїй новій рекламній кампанії.
В якості бренд-амбасадорів були запрошені компанії-резиденти парку. За сценарієм 11 окремих героїв оголошують маніфести своєї бізнес-діяльності, а інноваційний парк виконує роль місця, яке створює умови для їх втілення в життя.
Головна мета кампанії — підвищити впізнаваність бренду UNIT.City як центра інновацій і точки входу в Україну для інвесторів, партнерів і нових технологій з будь-якої точки світу.
За реалізацію проєкту взялась команда креативної агенції Mate. Вони сформували загальну структуру, концепт та постпродакшн.
Участь у зйомках взяли наступні резиденти UNIT.City: BBDO Ukraine, Delfast, Bolt, Innovation DTEK, FabLab Fabricator, Forbes, TripmyDream, PEDAN BURO, Robota.ua, Robotec і Sensorama Lab.