Ролик-маніфест з компаніями-резидентами UNIT.City
17 Авг 2021, 15:30

Ролик-маніфест з компаніями-резидентами UNIT.City

Екосистема UNIT.City складається з трьох взаємопідсилюючих компонентів — талантів, стартапів та великого бізнесу. Завдяки їхній взаємодії в інноваційному парку створюється унікальне ком’юніті, об’єднане принципами взаємовигідного партнерства та спільною культурою творення.

Саме ком’юніті робить UNIT.City настільки особливим, самобутнім проєктом, тож цю особливість команда інноваційного парку і використала у своїй новій рекламній кампанії.

В якості бренд-амбасадорів були запрошені компанії-резиденти парку. За сценарієм 11 окремих героїв оголошують маніфести своєї бізнес-діяльності, а інноваційний парк виконує роль місця, яке створює умови для їх втілення в життя.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Головна мета кампанії — підвищити впізнаваність бренду UNIT.City як центра інновацій і точки входу в Україну для інвесторів, партнерів і нових технологій з будь-якої точки світу. 

Інноваційний парк UNIT.City налічує 110 компаній-резидентів, понад 3000 робочих місць, більше 900 студентів та 420 івентів на рік. Це про ідеї та їх втілення в життя. Екосистема, де можна зростати, виходити на нові рівні і досягати будь-яких цілей. І ніхто не зможе розповісти про нашу суть краще, ніж резиденти, які з нами щодня. Працюють, створюють нові зв’язки, партнерства і проривні продукти
Артем Бойко
СМО UNIT.City

За реалізацію проєкту взялась команда креативної агенції Mate. Вони сформували загальну структуру, концепт та постпродакшн.

Головним викликом було поєднати в собі 11 окремих історій абсолютно різних компаній-резидентів парку та розказати про їх діяльність простими словами, але з нестандартним екзекьюшеном. Вважаю, що це нам вдалося.
Олексій Тертишник
арт-директор креативної агенції Mate

Участь у зйомках взяли наступні резиденти UNIT.City: BBDO Ukraine, Delfast, Bolt, Innovation DTEK, FabLab Fabricator, Forbes, TripmyDream, PEDAN BURO, Robota.ua, Robotec і Sensorama Lab.

Расскажите друзьям про новость