Ролик для Canon от Grey New York получил награду Эмми
17 Сен 2013, 08:40

Ролик для Canon от Grey New York получил награду Эмми

Ролик Grey New York под тэглайном «Inspired» для Canon получил награду Эмми за выдающеюся рекламу в субботу на 65 церемонии Creative Arts.

В этом году награда не досталось агентству by Wieden + Kennedy, которое отвоевывало звание за выдающеюся рекламу четыре года подряд. — ролик от W+K для Nike «Jogger», ролик для Google Chrome от BBH «Jess Time» и ролик от Crispin Porter + Bogusky «The Chase» для Grey Poupon.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость