Ролик для Canon от Grey New York получил награду Эмми
17 Сен 2013, 08:40

Ролик для Canon от Grey New York получил награду Эмми

Ролик Grey New York под тэглайном «Inspired» для Canon получил награду Эмми за выдающеюся рекламу в субботу на 65 церемонии Creative Arts.

В этом году награда не досталось агентству by Wieden + Kennedy, которое отвоевывало звание за выдающеюся рекламу четыре года подряд. — ролик от W+K для Nike «Jogger», ролик для Google Chrome от BBH «Jess Time» и ролик от Crispin Porter + Bogusky «The Chase» для Grey Poupon.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость