09 Июл 2019, 08:00

RoboUA запустили прерол, який сам закликає себе пропустити

Відомо, що діти не побачать цього літа, бо три місяці займатимуться якоюсь фігнею в смартфонах. Щоб дорослі відчули цю трагедію за 5 секунд, в Michurin створили чесний прерол про дітей, літо, дорослих і кнопку «пропустити». Прерол рекламує літній табір для дітей з робототехніки і програмування. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео