robota.ua випустила музичний альбом замість рекламної кампанії
08 Фев 2022, 16:37

robota.ua випустила музичний альбом замість рекламної кампанії

robota.ua запустила нову рекламну кампанію в незвичайному форматі музичного альбому. Кожен ролик — це мінікліп про одну з фіч продукту, що допомагає легко шукати роботу. 

“Минулоріч ми поміняли позиціонування і визначили його так: мобільний помічник, який допомагає знаходити роботу та знімає стрес від пошуку завдяки зручним і простим фічам. А в комунікаційній платформі використовуємо елементи гумору та абсурду, щоб допомогти нашим кандидатам зняти емоційну напругу. Ми продовжуємо закріплювати це позиціонування, й у новій кампанії просто говоримо про складні технології, які значно спрощують життя”, — пояснює Ярослав Гуменюк, СМО robota.ua. 

Нове позиціонування вже дало свої результати: на robota.ua — найбільша база вакансій і резюме, та найвище знання на ринку серед інших сервісів.

“Часто доволі складно пояснювати людям продуктові переваги сервісів, особливо коли вони стосуються технологічних рішень. А формат коротких гумористичних треків допомагає краще зрозуміти та засвоїти ключове повідомлення про наші інструменти — конструктор резюме, базу вакансій, мобільний додаток та систему штучного інтелекту”, — додає Ольга Саранча, Brand Manager robota.ua.

Фокус рекламної кампанії — на digital-напрямку та креативі. Формат коротких музичних роликів дає можливість розміщувати їх на відео носіях і бути впевненими, що більша частина цільової аудиторії додивиться їх до кінця (що є проблемою для довгих роликів, знятих для ТБ-кампаній). 

Ролики адаптовані під формат караоке — синхронно з музикою в них титруються слова, які можна (й потрібно!) підспівувати. 

“Стилістично рекламно-музичний альбом robota.ua – це суміш поп-фанку, диско та найбільшої бази вакансій. Кожен трек – це невелика історія, яка розкриває продуктовий бенефіт сервісу robota.ua. Сподіваємося, це буде тільки дебют нашого першого музичного проєкту, і в майбутньому ми почуємось на всіх цифрових платформах”, — коментує Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.  

P.S. Чи братиме участь бенд robota.ua у національному відборі на Євробачення — наразі невідомо 🙂 

Пісня про персональну підбірку вакансій:

Пісня про миттєвий відгук:

Пісня про шалену апку:

Пісня про величееезну базу вакансій:

Расскажите друзьям про новость