Clubhouse – одне з найпопулярніших слів останніх місяців. Нова соцмережа викликала неабиякий ажіотаж, тому в robota.ua вирішили не гаяти часу та створили діджитальну маску. Вона дозволяє побувати у Clubhouse без жодних додатків та інвайтів, використовуючи лише профіль в Instagram.
«Ми завжди крокуємо в ногу з часом, тому коли дізналися про нову соцмережу — відразу взялися за справу і звернулися до наших партнерів FFFACE.ME з пропозицією створити найтрендовішу маску сезону — «Співбесіда у Clubhouse». Вийшла маска, для якої не потрібні інвайти, якщо є бажання похайпувати або дійсно повідомити друзям щось важливе в помітній формі», — розповів digital manager robota.ua Артем Уразовський.
Створили маску за два тижні й тепер застосувати її можна до Stories не лише в Instagram, а й у Facebook.
«Щоразу при розробці креативу ми створюємо мікс між: 1) інсайтами бренду 2) інсайтами поточного інфополя аудиторії бренду. Саме тому в якості теми обрали співбесіду у Clubhouse.
З одного боку дизайн фільтру тригерить аудиторію, так як інтерфейс Clubhouse все ще пов’язаний з хайпом і чимось цікавим. З іншого — обігрує ненапряжний дух бренду robota.ua, в якому співбесіда може бути веселою, проходити в інноваційних форматах.
Крутою родзинкою ефекту є затримка голосу користувача. Завдяки цьому створюється типове відчуття кімнати, де в рамках жвавої бесіди люди боязко один одного перебивають і зупиняються», — поділився Дмитро Корнілов, Co-Owner and CEO в FFFACE.ME.
У маски є два режими:
- Кімната Clubhouse
- Аватарка Clubhouse
Перемикаються вони коротким тапом по екрану. Ефект Insta-маски записується в результаті тривалого затискання круглої кнопки на екрані. У першому режимі варто записувати відео із голосом, для цього передбачений окремий ефект.