26 Фев 2018, 10:15

Робот София назвала главный тренд 2018 года в рекламе обувного бренда.

В видео от рекламного агентства & Co. для датского производителя обуви Bianco андроид перечислил все, что ненавидит человечество, включая любовь, самих людей, животных и планету, а также брокколи и анонасы в пицце. «Ненависть на 100% подходит всему».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео