З 6 до 25 серпня включно платформа онлайн-телебачення Київстар ТБ проводила відкриті кінопокази в 20 містах України. Кінотеатр завітав до Чернігова, Черкас, Харкова, Вінниці, Одеси, Хмельницького, Запоріжжя, Кам’янця-Подільського, Миколаєва, а також до курортних містечок, таких як Затока, Коблево, Білгород-Дністровський, Бердянськ, Кароліно-Бугаз, Чорноморськ, Залізний Порт, Лазурне, Скадовськ, Генічеськ, Кирилівка.
Головним завданням роадшоу було не тільки збільшити впізнаваність платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, а й познайомити глядачів з її перевагами. Для цього було реалізовано нестандартні BTL-активності для містян та PR-кампанію. Київстар влаштував кінопокази, які відвідували цілі родини та цікаво проводили час. Транслювали лише фільми українського виробництва, які з великим успіхом пройшли в прокаті у кінотеатрах: «Вкрадена принцеса: Руслан і Людмила», «Віддана» і «Скажене весілля». Звісно, всі ці стрічки можна переглянути на Київстар ТБ. Загалом же VOD-бібліотека платформи зараз нараховує понад 20 000 фільмів і серіалів.
Окрім перегляду кіно, Київстар забезпечив глядачів комфортними пуфами і стільцями, створив креативні фотозони, запропонував активності з призами, а також надав частування від партнера показів — бренда Pumpidup.
Всього за час роадшоу заходи відвідало 9 300 глядачів та понад 6 000 гостей взяли участь в активностях.
Загалом медійне охоплення від інформаційної кампанії склало 1,6 млн контактів.
Оскільки кінопокази проходили в різних містах, важливо було забезпечити інформаційну підтримку кожного заходу. Для цього PR-команда Київстар активно використовувала різні канали комунікації: розсилала креативні запрошення в ЗМІ, розміщувала анонси в локальних телеграм-каналах і Facebook-спільнотах, а також вперше спробувала співпрацювати з локальними блогерами й інфлюенсерами. Це допомогло не тільки зібрати глядачів на захід, але й збільшити знання щодо продукту Київстар ТБ. Загалом медійне охоплення від інформаційної кампанії склало 1,6 млн контактів.
Нагадаємо, що Київстар ТБ — спільний проєкт групи 1+1 media та Київстар. Це платформа онлайн-телебачення, що надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, програм, що транслюють наживо, та регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази. Її перевага — можливість підключення на п’яти різних пристроях: смартфоні, планшеті, ноутбуці, Smart TV або ТБ-тюнері. Київстар ТБ доступний для всіх операторів мобільного зв’язку в Україні. Платформа нараховує понад 300 телеканалів і VOD-бібліотеку із 20 тис. фільмів, серіалів, мультфільмів і шоу. Додаткова інформація тут.