Роадшоу від Київстар ТБ
19 Фев 2022, 10:00

Роадшоу від Київстар ТБ

З 6 до 25 серпня включно платформа онлайн-телебачення Київстар ТБ проводила відкриті кінопокази в 20 містах України. Кінотеатр завітав до Чернігова, Черкас, Харкова, Вінниці, Одеси, Хмельницького, Запоріжжя, Кам’янця-Подільського, Миколаєва, а також до курортних містечок, таких як Затока, Коблево, Білгород-Дністровський, Бердянськ, Кароліно-Бугаз, Чорноморськ, Залізний Порт, Лазурне, Скадовськ, Генічеськ, Кирилівка.

Головним завданням роадшоу було не тільки збільшити впізнаваність платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, а й познайомити глядачів з її перевагами. Для цього було реалізовано нестандартні BTL-активності для містян та PR-кампанію. Київстар влаштував кінопокази, які відвідували цілі родини та цікаво проводили час. Транслювали лише фільми українського виробництва, які з великим успіхом пройшли в прокаті у кінотеатрах: «Вкрадена принцеса: Руслан і Людмила», «Віддана» і «Скажене весілля». Звісно, всі ці стрічки можна переглянути на Київстар ТБ. Загалом же VOD-бібліотека платформи зараз нараховує понад 20 000 фільмів і серіалів.

Окрім перегляду кіно, Київстар забезпечив глядачів комфортними пуфами і стільцями, створив креативні фотозони, запропонував активності з призами, а також надав частування від партнера показів — бренда Pumpidup.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Всього за час роадшоу заходи відвідало 9 300 глядачів та понад 6 000 гостей взяли участь в активностях.

Найбільшим викликом в організації роадшоу стала логістика. Ми хотіли не просто організувати кінотеатр просто неба, що, погодьтеся, доволі нескладно, а зробити крутий технологічний показ з якісною картинкою та звуком. Тому ми залучити мобільний кінотрак з великим екраном — 40 квадратних метрів. Саме його використовували для нашого проєкту «Кіно на балконі», тому бачили, яке враження це справляє. Оскільки кожен день оренди такого автомобіля суттєво впливав на витрати бюджету, ми мали використовувати його якнайефективніше. На щастя, завдяки злагодженій співпраці команди Київстар та агенції Eye Communications проєкт був спланований  із точністю до хвилини і так само чітко втілений у життя.
Олена Рослякова
менеджерка проєкту з боку Київстар
Цей проєкт став втіленням масштабної ідеї та великим викликом для нас. За три тижні ми подолали майже 10 тис. км, організовуючи кожного дня новий захід. Звісно, витримати такий темп можна тільки маючи справжніх професіоналів у команді. Загалом ми залучити до проєкту понад 200 працівників, серед яких креатори, менеджерський склад, дизайнери, декоратори, інженери, представники виробництв сувенірної продукції, водії, регіональні супервайзери, відеооператори, фотографи, аніматори, охоронці, технічний персонал. Кожен із них виклався на 100% і зробив вагомий внесок у реалізацію цього проєкту.
Ольга Висоцька
директорка агенції Eye Communications
Загалом медійне охоплення від інформаційної кампанії склало 1,6 млн контактів.

Оскільки кінопокази проходили в різних містах, важливо було забезпечити інформаційну підтримку кожного заходу. Для цього PR-команда Київстар активно використовувала різні канали комунікації: розсилала креативні запрошення в ЗМІ, розміщувала анонси в локальних телеграм-каналах і Facebook-спільнотах, а також вперше спробувала співпрацювати з локальними блогерами й інфлюенсерами. Це допомогло не тільки зібрати глядачів на захід, але й збільшити знання щодо продукту Київстар ТБ. Загалом медійне охоплення від інформаційної кампанії склало 1,6 млн контактів.

Нагадаємо, що Київстар ТБ — спільний проєкт групи 1+1 media та Київстар. Це платформа онлайн-телебачення, що надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, програм, що транслюють наживо, та регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази. Її перевага — можливість підключення на п’яти різних пристроях: смартфоні, планшеті, ноутбуці, Smart TV або ТБ-тюнері. Київстар ТБ доступний для всіх операторів мобільного зв’язку в Україні. Платформа нараховує понад 300 телеканалів і VOD-бібліотеку із 20 тис. фільмів, серіалів, мультфільмів і шоу. Додаткова інформація тут.

Расскажите друзьям про новость