Команда Havas Ukraine разом із мережею продуктових супермаркетів VARUS представили нове позицінування мережі продуктових супермаркетів з метою аиступити в ролі непримиренного ворога харчової рутини. Відтепер, VARUS — це друг, який живе в Європі й час від часу привозить тобі якусь незвичайну, але дуже смачну їжу. Завдяки йому споживачі отримують новий кулінарний досвід та смакують нові страви, які раніше ніколи б не скуштували. Коли такий друг «приїжджає до тебе у гості» життя стає яскравішим! А його історії — це історії, які хотів би пережити сам.
Яскравість та насиченість смаку передаються і завдяки оновленому візуальному стилю. Основним кольором креативники залишили соковитий помаранчевий, а салатовий колір виконує функцію акцентного. Також вони підібрали палітру додаткових кольорів, які ще більше підкреслюють оновлений настрій бренду: бузковий, темно-синій, ніжно-блакитний, малиновий та інші. Смачною фішкою стали патерни, які можна робити з логотипа та його фрагментів, а також товари, що буквально левітують в повітрі. Таким чином можна показати продукцію магазинів максимально апетитно та моментально викликати бажання скуштувати щось з представленого різномаїжжя.