Різномаїжжя щодня: Varus оновив позицінування
18 Авг 2021, 17:15

Різномаїжжя щодня: Varus оновив позицінування

Команда Havas Ukraine разом із мережею продуктових супермаркетів VARUS представили нове позицінування мережі продуктових супермаркетів з метою аиступити в ролі непримиренного ворога харчової рутини. Відтепер, VARUS — це друг, який живе в Європі й час від часу привозить тобі якусь незвичайну, але дуже смачну їжу. Завдяки йому споживачі отримують новий кулінарний досвід та смакують нові страви, які раніше ніколи б не скуштували. Коли такий друг «приїжджає до тебе у гості» життя стає яскравішим! А його історії — це історії, які хотів би пережити сам.

Яскравість та насиченість смаку передаються і завдяки оновленому візуальному стилю. Основним кольором креативники залишили соковитий помаранчевий, а салатовий колір виконує функцію акцентного. Також вони підібрали палітру додаткових кольорів, які ще більше підкреслюють оновлений настрій бренду: бузковий, темно-синій, ніжно-блакитний, малиновий та інші. Смачною фішкою стали патерни, які можна робити з логотипа та його фрагментів, а також товари, що буквально левітують в повітрі. Таким чином можна показати продукцію магазинів максимально апетитно та моментально викликати бажання скуштувати щось з представленого різномаїжжя. 

“Наша ціль — перемогти кулінарну рутину. Звідси й органічно витікає оновлений слоган мережі: Різномаїжжя щодня. Спеціально для того, щоб підкреслити позицію мережі новим оригінальним чином, ми винайшли нове слово. Воно важко сприймається з першого разу, та спробуйте повторити його кілька разів — і воно вже відчуватиметься по-рідному звичним, наче й було з нами завжди. Цим ми й привертаємо увагу” — коментує Тетяна Сахнюк, Managing Director Havas Ukraine.
Тетяна Сахнюк
Managing Director Havas Ukraine

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость