Різномаїжжя щодня: Varus оновив позицінування
18 Авг 2021, 17:15

Різномаїжжя щодня: Varus оновив позицінування

Команда Havas Ukraine разом із мережею продуктових супермаркетів VARUS представили нове позицінування мережі продуктових супермаркетів з метою аиступити в ролі непримиренного ворога харчової рутини. Відтепер, VARUS — це друг, який живе в Європі й час від часу привозить тобі якусь незвичайну, але дуже смачну їжу. Завдяки йому споживачі отримують новий кулінарний досвід та смакують нові страви, які раніше ніколи б не скуштували. Коли такий друг «приїжджає до тебе у гості» життя стає яскравішим! А його історії — це історії, які хотів би пережити сам.

Яскравість та насиченість смаку передаються і завдяки оновленому візуальному стилю. Основним кольором креативники залишили соковитий помаранчевий, а салатовий колір виконує функцію акцентного. Також вони підібрали палітру додаткових кольорів, які ще більше підкреслюють оновлений настрій бренду: бузковий, темно-синій, ніжно-блакитний, малиновий та інші. Смачною фішкою стали патерни, які можна робити з логотипа та його фрагментів, а також товари, що буквально левітують в повітрі. Таким чином можна показати продукцію магазинів максимально апетитно та моментально викликати бажання скуштувати щось з представленого різномаїжжя. 

“Наша ціль — перемогти кулінарну рутину. Звідси й органічно витікає оновлений слоган мережі: Різномаїжжя щодня. Спеціально для того, щоб підкреслити позицію мережі новим оригінальним чином, ми винайшли нове слово. Воно важко сприймається з першого разу, та спробуйте повторити його кілька разів — і воно вже відчуватиметься по-рідному звичним, наче й було з нами завжди. Цим ми й привертаємо увагу” — коментує Тетяна Сахнюк, Managing Director Havas Ukraine.
Тетяна Сахнюк
Managing Director Havas Ukraine

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость