Різні alter ego Євгена Клопотенка сперечаються між собою в рекламі КОМО Тенеро
05 Ноя 2020, 14:25

Різні alter ego Євгена Клопотенка сперечаються між собою в рекламі КОМО Тенеро

Grape розробили рекламну комунікацію для новинок бренду КОМО «Тенеро Базилік» та «Тенеро Томат». Перед агентством стояло завдання створити ідею рекламного комунікаційного ролика для ТБ з адаптацією для діджитал-каналу.

Спочатку стратеги агентства дослідили ринок і дізнались, що сирні бренди комунікують майже ідентично — про особливості та характеристики продукту, які здебільшого притаманні усім твердим сирам. Та ніхто не говорив, що перекус, вечеря або нова незвична страва з сиром — це щоденна маленька пригода. А молочний та ніжний КОМО Тенеро — важливий атрибут холодильника, який урізноманітнює життя і надихає готувати щось нестандартне, нове. 

Креатори агентства вирішили відобразити різноманіття сирів у лінійці КОМО Тенеро в новому слогані: «Молочна, томатна, базилікова ніжність Комо Тенеро». А ще вигадали 20-секундний ролик із бренд-амбасадором та кулінарним експертом Євгенієм Клопотенком у головній ролі. У ролику йде жартівлива суперечка між різними alter ego Євгена Клопотенка, адже кожному з них до вподоби свій (та однаково ніжний!) смак сиру КОМО Тенеро. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик також адаптували для діджитальної комунікації — розділили на 15-секундні та 6-секундні відео.

Расскажите друзьям про новость