Ритейлер Moyo выпустил новогоднюю кампанию об особых покупателях-вампирах.
19 Дек 2016, 09:13

Ритейлер Moyo выпустил новогоднюю кампанию об особых покупателях-вампирах.

CMS Group и бренд таким образом подчеркнули ряд фишек сервиса, которые способны удовлетворить даже самых специфических посетителей: круглосуточный магазин, стремительную доставку, а также много других сюрпризов. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость