Результати рейтингу агентств контекстної реклами
25 Авг 2020, 15:24

Результати рейтингу агентств контекстної реклами

Платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat, разом із Інтернет Асоціацією України підвели підсумки рейтингу агентств контекстної реклами. Мета рейтингу — зробити ринок онлайн-реклами більш прозорим та зрозумілим для замовників. У рейтингу взяли участь більше як 200 компаній, а в цій статті розповімо про десятку лідерів. Повний список учасників можна подивитися у зведеній таблиці.

Як формувався рейтинг

Рейтинг формувався у три етапи.

  1. Анкетування учасників. Агентства, які хотіли взяти участь у рейтингу, заповнили анкету і розповіли в ній про свої досягнення. Всі анкети пройшли валідацію.
  2. Голосування користувачів. Користувачі голосували за агентства, з якими співпрацювали та залишилися задоволені результатом.
  3. Голосування журі. Організатори надали членам журі інформацію, яку зібрали в процесі анкетування.

У журі рейтингу увійшли директора з маркетингу та керівники digital-напрямів провідних українських компаній: Mastercard, OLX, «Алло», «Цитрус», Uklon, Zakupki.ua, «Фокстрот» та інших.

Ringostat проводив рейтинг разом з Інтернет Асоціацією України. ІнАУ виступає в якості гаранта прозорості рейтингу. Асоціація брала участь у визначенні критеріїв оцінки учасників і верифікації підсумкових балів.

1 місце — Netpeak

Netpeak — одне з провідних агентств інтернет-маркетингу в Східній Європі. Компанія спеціалізується на просуванні сайтів, контекстній рекламі, email-маркетингу, SMM і веб-аналітиці. Працює з такими брендами як Prom.ua, Vodafone, Intertop, Tripadvisor і іншими. Всього в портфелі більш ніж 3000 проектів.

В анкеті учасника Netpeak навів кейс інтернет-магазину EVA. Агентство збиралося запустити товарні оголошення, але на той момент сайт не відповідав деяким вимогам Google Merchant Center. Фахівці Netpeak розробили стратегію просування та ефективно використовували інструменти Google Ads, поки сайт eva.ua допрацьовувався під вимоги платформи.

Netpeak щорічно організовує освітні конференції по інтернет-маркетингу: «8P: Бізнес в мережі» та Online Advertising. Також агентство веде один з найпопулярніших блогів в рунеті за інтернет-маркетингу з аудиторією з 60 країн по всьому світу. Компанія розробила безкоштовний інструмент для оптимізації рекламних кампаній в Google Ads — Netpeak Cluster. 

Цікавий факт. Netpeak — соціально відповідальна компанія. У 2015 році за сприяння агентства була створена платформа «Моє місто». Її місія — системне вирішення проблем в Одесі силами волонтерів, шляхом залучення коштів через систему краудфандингу.

2 місце — Promodo

Агентство Promodo на ринку з 2004 року. У компанії працює понад 160 сертифікованих фахівців, що дозволяє підтримувати високий рівень послуг. Ось лише деякі з офіційних сертифікатів агентства:


Promodo займається пошуковою оптимізацією, контекстною, банерної та таргетованою рекламою, оптимізує юзабіліті сайтів і вибудовує веб-аналітику. Також серед спеціалізацій агентства email-маркетинг, контент-маркетинг і SMM.

У Promodo більш як 300 клієнтських проектів, в тому числі Rozetka, EVA, Moyo.ua, Intertop, Yakaboo та інші.

Цікавий факт. Promodo запустили низку соціальних проектів: «Посади дерево», «Рули в ліс», «Врятуй серце». А зі стартом карантину агентство розпочало проект «Плануй заради майбутнього» — на одному сайті зібрали пропозиції українських компаній, яким потрібна допомога.

«Через падіння попиту та втрату офлайну 0.4% власників вже закрили бізнес, понад 10% призупинили роботу. Тисячі людей, які працювали в цих компаніях, не мають можливості заробляти», — кажуть організатори.

3 місце — Webpromo

Агентство Webpromo працює більше 12 років, має статуси Google Premier Partner і Facebook Marketing Partners. Що означає розширені можливості для налаштування рекламних кампаній. Серед клієнтів агентства: Coral Travel, KAN Development, «Ашан Україна», «Ощадбанк», Kernel, Vodafone та інші.

З недавніх проектів особливо цікавий кейс просування Інституту вертебрології та реабілітації. Завданням Webpromo було підвищити ефективність верхніх етапів воронки прийняття рішення. Для цього агентство використовувало інструменти автоматизації креативів. Вони дозволили підвищити ефективність медійних рекламних каналів в розрізі конверсій. Результатом стало зростання конверсій на 75,63%. До того ж завдання ускладнювалася жорсткими правилами Google для просування клінік.

Приклад адаптивних креативів Webpromo


Цікавий факт. У 2012 році агентство відкрило академію інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Відтоді проект випустив понад 7000 фахівців в різних напрямках.

4 місце — Livepage

Livepage займається просуванням бізнесу в інтернеті. Крім контекстної реклами, агентство також спеціалізується на пошуковому просуванні. У 2020 році Livepage отримав звання ТОП-1 SEO агентства в Україні й увійшло в ТОП-30 SEO агентств світу. Фахівці компанії постійно проходять сертифікацію і поглиблюють знання інструментів digital-маркетингу.

Один з видатних кейсів Livepage — просування сайту Work.ua в Google Ads. Агентство у 2,5 рази збільшило конверсію в реєстрацію та на 250% — обсяг аудиторії з Google Ads. Попри коливання курсу валют в 2015-2018 роках, агентство утримало зростання ціни за клік, воно склало 30%.

«У роботі з LivePage мені подобається оперативна комунікація, доступність і легкість спілкування з командою», — цитують в кейсі представників Work.ua.

5 місце — UAMASTER

Digital-агентство UAMASTER працює в напрямках performance, іміджевої реклами, креативу й аналітики. Тільки у 2019 році агентство отримало 12 нагород за ефективність, креативність і дизайн.

Як показовий кейс агентство поділилося результатами просування магазину одягу. Завданням UAMASTER було вивести компанію на ринок України й отримати максимум продажів. Використовуючи атрибуцію на основі даних і розумні торгові компанії, агентство збільшило кількість транзакцій на 1792,27%, а дохід клієнта — на 2281,86%.

Цікавий факт. UAMASTER реалізував соціальний проект #щосьпішлонетак, автори хотіли розповісти підліткам про їх громадянські права.

Агентство розробило гру — серію текстових міні-квестів, в яких потрібно допомогти дітям, які потрапили в неприємні ситуації. Наприклад, підказати, що робити, якщо вчитель виганяє з уроку або ображають однокласники. Охоплення проекту склало 5,6 млн користувачів.

6 місце — iProspect Ukraine

У минулому рейтингу Ringostat iProspect Ukraine увійшов до ТОП-20, а в цьому році — вже в десятку лідерів. Компанія займається SEO, PPC, UI/UX аудитом, розробляє промо-матеріали, створює лендинги, займається редизайном і адаптацією сайтів.

iProspect — міжнародне агентство. Воно створено в 1996 році в США, а офіс в Україні працює з 2017 року.

iProspect регулярно проводить авторські дослідження. У травні 2020 спільно з Microsoft вивчили ставлення користувачів до конфіденційної інформації і її захист.

У своїй анкеті iProspect привів показовий кейс з брендом валіз і сумок Wittchen. Клієнт хотів зменшити частку рекламних витрат, тому агентство спершу провело детальний аудит кампаній, а потім зайнялося їх оптимізацією.

У перший же місяць агентство витратило на 30% менше бюджету, що дозволило в майбутньому тестувати нові інструменти та гіпотези.

 7 місце — Aimbulance

Aimbulance працює на ринках України, Європи та США. Основа роботи агентства — наукові методи й індивідуальний підхід.

Фахівці Aimbulance розробили та провели ряд соціальних рекламних кампаній: «Хвороба байдуже, про що мріє ваш малюк» про користь вакцинації та «Корупціонер обкрадає саме тебе» про проблеми корупції. А за дизайн онлайн-банкінгу «Укрсиббанк» агентство отримало престижну нагороду Red Dot.

Також серед клієнтів агентства: USAID, «Сільпо», OLX, Danone, Mastercard та інші.

8 місце — Aweb

Компанія Aweb тричі виходила у фінал конкурсу Google Premier Partner Award серед агентств-партнерів Google в Центральній і Східній Європі. У 2018 році агентство перемогло в номінації Search Innovation.

«Місія компанії — допомогти підприємцям побачити, як інтернет-маркетинг впливає на розвиток бізнесу», — кажуть в Aweb.

В анкеті учасника агентство надало кейс інтернет-магазину ShinaDiski. Агентство описує, як побудувало продажу автомобільних шин і дисків через соцмережі. Спочатку планували отримувати лідів із середньою ціною $5, але в підсумку план був перевиконаний, а віртість ліда склала $1,2.

9 місце — Inweb

Дві профільні компетенції агентства — пошуковий маркетинг і платний трафік. Inweb занурюється в бізнес клієнта і спільно з ним будує стратегію. У агентства більш як 500 проектів, в тому числі просування «Цитрус», «Смартлаб», Soho Rooms і комп’ютерної академії «Шаг».

Цікавий факт: Inweb на волонтерських засадах допомагає соціальному проекту «Моє Місто» з веденням акаунта Google Ads.

Показовий кейс — просування магазину з товарами для дому. З березня 2020 Inweb збільшив кількість продажів на 1100% і підвищив впізнаваність бренду.

10 місце — ROMAN.UA

Бутикове агентство performance-маркетингу ROMAN.UA — сертифікований партнер низки платформ просування:

У портфоліо агентства понад 230 клієнтів, в тому числі Prom.ua, Kingston, «Київстар» та інші.

Засновник агентства, Роман Рибальченко, викладає інтернет-маркетинг для бізнесу. Він розробив курси по веб-аналітиці та email-маркетингу, вів корпоративні тренінги в Prom.ua, «Київстар», TripMyDream, iDeals Solutions. Також він веде подкаст і youtube-канал про продуктові компанії «Продуктивний Роман».

Расскажите друзьям про новость