Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів 2018/2019: підсумки
11 Июн 2019, 14:25

Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів 2018/2019: підсумки

Результати рейтингу креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів нараховуються згідно методики, яка запроваджена МАМІ разом з ВРК. Підсумки включають бали за нагороди, отримані агентством на конкурсах протягом фестивального сезону.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2018/2019

 

Agency

Ukrainian Design: The Very Best Of (k=1)

ADC*UA (k=1,5)

WOW Done Awards (k=1,5)

KIAF (k=2)

Total

Points

1

Digital Choo

21

9

40

70

2

TWIGA Ukraine  (TWIGA GO!)

6

15

4

25

3

MEX a member of Havas

4

9

13

4

Trends & Brands

9

9

5

All Motion

3

3

6

RAM 360

2

2

Кейси переможців:

Digital Choo, кейс «Fired up to win» для Parimatch : WOW Done Awards (бронза и шорт-лист), ADC*UA (золото, бронза, шорт-лист), KIAF (Best of Contest, бронза, шорт-лист).

TWIGA Ukraine (TWIGA GO!), кейс «Let’s PUMB, PUMB, PUMB!»:  WOW Done Awards (золото, шорт-лист), ADC*UA (бронза), KIAF (шорт-лист).

MEX a member of Havas

Trends & Brands, кейс «Voice of Water Launch Event»:  WOW Done Awards (1 срібло). 

All Motion, кейс «L'OREAL HAIR FASHION NIGHT», WOW Done Awards (1 шорт-лист).

RAM 360, кейс «Nyamberry. Logo and package design»: Ukrainian Design: The Very Best Of 2019 (1 шорт-лист).

 

На церемонії нагородження WOW Done Awards агентство Digital Choo, як лідер рейтингу,  отримав від МАМІ креативну нагороду – керамічну піраміду, виготовлену майстром Лізою Портновою, що є символом балансу, натяком на обґрунтованість та досягнення вершин креативу в маркетингових комунікаціях.   

Расскажите друзьям про новость