17 вересня 2021 року у Kharkiv Palace Hotel відбудеться XIV Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing — наймасштабніший бізнес-івент Східної України.
Головна мета фестивалю — створення ком’юніті для можливості здійснювати діалог між спеціалістами різних сфер маркетингу. Програма і склад спікерів фестивалю змінюється кожного року і формується відповідно до актуальних вимог маркетингового ринку і його дійових спеціалістів.
Кожного року захід відвідує більше ніж 500 учасників, серед яких є спеціалісти в сфері реклами, маркетингу, PR, дизайну, а також топові креативні директори і власники бізнесу.
Протягом 12 років існування фестивалю його спікерами були зарубіжні спеціалісти з США, Німеччини, Франції, Канади, Словенії, Білорусі, Росії. Серед них були представники різних світових дизайнерських і маркетингових компаній Saachi&Saachi Ukraine, Banda Agency, HAVAS Worldwide Ukraine, Advanter Group, Ogilvy Ukraine, BBDO Ukraine, Leo Burnett Ukraine.
Креативний партнер XIV Remarketing — найбільше незалежне агентство України TABASCO.
Основою цьогорічної концепції заходу стало те, що сьогодні найкращі бренди є вірусною версією емоцій і вражень, які потрапляють в організм споживача. Щоб бути номером один, бренд повинен якнайкраще завірусити свою маркетингову ідею і концепцію, донести їх до найпотаємніших клітинних структур організму. Ідея — це вірус, а організм, куди вони проникають — соціум.
Артеменко Сергій, Creative Group Head TABASCO: «Цього року ми вирішили перемикнутися з вірусів реальних на віруси рекламні. Весь формат XIV Remarketing буде побудований у стилістиці лабораторії з вивчення вірусних комунікацій та ідей, а учасники буквально під мікроскопом роздивлятимуться приклади вірусів, які свого часу захопили весь світ. Сподіваємося, що учасники вийдуть з конференції дипломованими рекламними вірусологами, готовими заряджати та заражати своїм креативом всіх навколо».
Фестиваль Remarketing — це джерело нових крейзі ідей і креативних рішень, це те місце, де відбувається комунікація, що здатна змінити світ маркетингу та зробити його більш ефективним.
Організатори запевняють, що варто відвідати фестиваль, якщо ви:
- маркетолог, і ваші продажі занадто стерильні
- PR-менеджер, а ваші прес-релізи ніхто не підхоплює
- рекламіст, і ваші ідеї нікого ще не заразили
- бренд-менеджер, а ваш бренд не викликає залежності
- SMM-спеціаліст, і ваші пости зовсім не вірусні
- власник бізнесу, який ніяк не помножується
Remarketing вже традиційно ділитися на дві частини. Перша — виступи хедлайнерів і ток-шоу. Друга частина — секційні лекції. Наші кавові друзі 25 Coffee Roasters будуть бадьорити та освіжати всіх гостей у режимі нон-стоп.
ТОЖ підхоплюйте вірусні ідеї на RE:RE:RE:REmarketing 2021!
Квитки на XIV Remarketing уже в продажу. Ви можете їх придбати на сайті: www.remarketing.in.ua
Захід проходитиме за адресою: пр-т Незалежності, 2, Kharkiv Palace Hotel. Подробиці по тел. (095) 545 15 30