07 Фев 2022, 12:57

Relationships Matter: Spinus Agency оголосили про ребрендинг

Українське агентство Spinus Agency, яке сприяло зростанню ​International Republican Institute, Edinburgh Business School, British Council, Повернись живим, GoGlobal, Навчай для України, Atmosfera, Клініці дієтології Самойленко, здійснили ребрендинг. Зміни охопили не лише логотип та візуальний стиль, але й були внесені коректури до назви агентства — SpinUs PR Agency вже не відображала повноту спектру послуг.

Spinus Agency розпочинали як камерне піар-агентство. Зараз агентство позиціонує себе не лише як спеціалістів, які можуть надати піар-послуги, але й як повноцінних партнерів зі стратегічного розвитку брендів, відтак варіативність послуг агентства збільшилась. Spinus Agency залучає спеціалістів із GR та фахівців із внутрішніх комунікацій задля сильнішого захисту бізнес-процесів й залучення стейкхолдерів, а також покращення мікроклімату в командах відповідно. Крім того, у Spinus зросли потужності власного відео-продакшену та графічного дизайну.

Однією з першопочаткових ідей щодо назви агентства була гра слів, адже «Spinus» у перекладі з латинської — «чижик». Символічно також, що Spin Us з англійської перекладається як “розкрути нас”. Проте акцентувати увагу на перекладі цієї фрази вирішили припинити, тому що вона перестала відображати мету роботи агентства: працювати не лише на просування брендів, але й на їхній розвиток та масштабування
Тетяна та Євген Чижики
співзасновники агентства

Услід за оновленням назви, зміни вплинули й на логотип Spinus Agency. Оскільки він має доносити філософію агентства, команда вирішили відмовитися від зображення птаха на користь енергохвиль, які символізують резонанс, синергію та взаємодію в розвитку. Spinus прагне будувати міцні стосунки не лише з командою клієнта та з цільовою аудиторією клієнта, але й нагалоджувати відносини всередині його команди, про що говорить слоган агентства —Relationships Matter.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео