Рекламу морозива зняли у стилі трейлера
06 Авг 2021, 15:05

Рекламу морозива зняли у стилі трейлера

Коли звідусіль накривають інфопотоки, а карантинна реальність у всьому диктує обмеження, у промо для нового морозива IMPERIUM від «Рудь» креативники Doris Advertising вирішили дати глядачу відпочинок.

От і зняли вони ролик у стилі трейлера як нагадування про приємний перегляд кіноанонсів й можливість повернутися в уже майже забуту безтурботність доковідних часів. 

Ще й локації при цьому готувалися на рівні кінозйомок: у Києві перекрили частину проїжджої дороги, створили навмисний затор, організували ремонт доріг, а одне з приміщень з виглядом на Дніпро переобладнали під офіс.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость