Рекламу морозива зняли у стилі трейлера
06 Авг 2021, 15:05

Рекламу морозива зняли у стилі трейлера

Коли звідусіль накривають інфопотоки, а карантинна реальність у всьому диктує обмеження, у промо для нового морозива IMPERIUM від «Рудь» креативники Doris Advertising вирішили дати глядачу відпочинок.

От і зняли вони ролик у стилі трейлера як нагадування про приємний перегляд кіноанонсів й можливість повернутися в уже майже забуту безтурботність доковідних часів. 

Ще й локації при цьому готувалися на рівні кінозйомок: у Києві перекрили частину проїжджої дороги, створили навмисний затор, організували ремонт доріг, а одне з приміщень з виглядом на Дніпро переобладнали під офіс.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel