Рекламное агентство рассказало о прожорливости термитов
18 Апр 2011, 09:08

Рекламное агентство рассказало о прожорливости термитов

 

Рекламное агентство Publicis, Даллас, США для своего клиента — компании, которая предоставляет услуги по провела ambient кампанию. Чтобы предостеречь общественность об уроне, наносимом термитами, креативщики расставили по городу гигантские контейнеры, формой напоминающие пакетики с картофелем фри, а деревянные доски сыграли роль самого картофеля. Слоган гласил: «Термиты едят 24 часа в сутки».

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

 

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel