09 Июл 2019, 07:12

Рекламная кампанія Atlas Weekend нагадала про наближення фестивалю

Fedoriv і No Stars створили шість відеороликів для наймасштабнішого серед музичних фестивалів України. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Кожне відео розповідає історію повсякденного життя, до якого раптом уривається дивне й непізнане дещо. Де б ви не були й чим би не займалися, воно приходить до кожного. Тож готуйтеся чи не готуйтеся: займайтеся своїми справами, ходіть до музеїв, готуйте борщ чи тіло до пляжного сезону або не займайтеся нічим узагалі — але одного сонячного липневого дня атмосфера Atlas Weekend прийде й до вас. 


Мета кампанії — нагадати те саме відчуття, коли всі знайомі, здається, уже купили квитки, усе місто прямує на перші концерти, а ви ще намагаєтеся жити звичним життям. Не вийде! Адже все найцікавіше відбуватиметься тут, на Atlas Weekend. 


Расскажите друзьям про новость

Новое видео