Рекламная кампанія Atlas Weekend нагадала про наближення фестивалю
09 Июл 2019, 07:12

Рекламная кампанія Atlas Weekend нагадала про наближення фестивалю

Fedoriv і No Stars створили шість відеороликів для наймасштабнішого серед музичних фестивалів України. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожне відео розповідає історію повсякденного життя, до якого раптом уривається дивне й непізнане дещо. Де б ви не були й чим би не займалися, воно приходить до кожного. Тож готуйтеся чи не готуйтеся: займайтеся своїми справами, ходіть до музеїв, готуйте борщ чи тіло до пляжного сезону або не займайтеся нічим узагалі — але одного сонячного липневого дня атмосфера Atlas Weekend прийде й до вас. 


Мета кампанії — нагадати те саме відчуття, коли всі знайомі, здається, уже купили квитки, усе місто прямує на перші концерти, а ви ще намагаєтеся жити звичним життям. Не вийде! Адже все найцікавіше відбуватиметься тут, на Atlas Weekend. 


Расскажите друзьям про новость