Реклама в пресі: прогнози на глянець найгірші
23 Дек 2008, 09:08

Реклама в пресі: прогнози на глянець найгірші

ВРК та УАВПП прогнозують 1%-не зростання реклами у 2009 році для загально-політичних та інформаційно-аналітичних видань. Жіночі, спеціалізовані та інший глянець наступного року переживатимуть не найкращі часи.

 

Якби восени не вибухнула криза, зростання рекламного ринку в пресі мало б скласти 40%. Натомість за підсумками року маємо 30%, — повідомив Олексій Погорєлов, генеральний директор УАВПП. Падіння реклами в пресі відбулось в останні місяці року. А от у 2009 році очікується вже  «мінус»  8%. 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

Загальний обсян реклами в пресі за підсумками 2008 року склав 2052 млн. грн. 

Вперше була оцінена і немакетна реклама: її обсяг 557 млн. грн за рік. Так, замовних матеріалів за підсумками 2008 року  розмістили на 500 млн. грн.

 

Повний звіт щодо підсумків року та прогнозів рекламого року на 2009 читайте тут 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео