У жовтні більшість новинних порталів суттєво збільшили свої аудиторії за даними проєкту KantarCMeter.
Найпопулярнішими новинними ресурсами були: Pravda.com.ua, Nv.ua, Unian.net,24tv.ua, Gordonua.com, Tsn.ua, Korrespondent.net.
Українці також активніше відвідували сайти ВНЗ у зв’язку з початком навчального року та переходом на дистанційне навчання. Про це свідчить збільшення охоплення домену вишів України Edu.ua.
Маркетплейсам та інтернет-магазинам вдалося зберегти увагу українців, які активно цікавилися товарами на Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua, Ria.com, Allo.ua та Bigl.ua. Також до рейтингу найпопулярніших сайтів України повернувся Сomfy.ua.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.