Святковий травень продовжив тренд на падіння інтересу до вебресурсів. Знизилась активність користувачів на інтернет-магазинах та маркетплейсах, за винятком Allo.ua, який наростив охоплення та повернувся в ТОП-25 сайтів України. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Натомість запровадження нових тарифів на газ для населення сприяло актуалізації порталу для споживачів природного газу — Ok.104.ua.
Також українці активно користувалися порталами ПриватБанку – Privatbank.ua та Next.privat24.ua, які опинилися на 8-му та 12-му сходинках у рейтингу відповідно.
У травні до рейтингу потрапили тільки два новинні ресурси: Pravda.com.ua (14-те місце) та News.obozrevatel.com (22-те місце).
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.