У серпні українці активно готувалися до школи та шукали товари в маркетплейсах, що дало змогу Prom.ua та Bigl.ua збільшити охоплення та піднятися в рейтингу найпопулярніших сайтів України. Дані проєкту Kantar CMeter.
Через сезон відпусток, охоплення порталів загалом дещо знизилися, але інтернет-користувачі продовжують і далі активно слідкувати за новинами. Найпопулярніші новинні ресурси у серпні: Pravda.com.ua, 24tv.ua, Tsn.ua, Unian.net.
Месенджери та соціальні мережі не втрачають популярності в користувачів десктопних пристроїв. Нині Telegram.org увійшов до ТОП-14 сайтів.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.