Інтерес українців до маркетплейсів знизився. Рейтинг популярних сайтів за квітень 2021
13 Май 2021, 18:23

Інтерес українців до маркетплейсів знизився. Рейтинг популярних сайтів за квітень 2021

У квітні зменшилась активність користувачів на інтернет-магазинах та маркетплейсах. Попри загальну втрату в охопленнях, сайти Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua входять в ТОП-10 сайтів України. Окрім цього, до рейтингу потрапив онлайн-магазин Epicentrk.ua (18-те місце). Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Новини продовжують цікавити українців. Найпопулярніші новинні ресурси у квітні: Pravda.com.ua (12-те місце) та Bbc.com (16-те місце).

Запроваджені карантинні обмеження вплинули на поновлення популярності ресурсу Naurok.com.ua. Також до рейтингу повернувся портал Osvita.ua.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Расскажите друзьям про новость