У квітні зменшилась активність користувачів на інтернет-магазинах та маркетплейсах. Попри загальну втрату в охопленнях, сайти Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua входять в ТОП-10 сайтів України. Окрім цього, до рейтингу потрапив онлайн-магазин Epicentrk.ua (18-те місце). Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Новини продовжують цікавити українців. Найпопулярніші новинні ресурси у квітні: Pravda.com.ua (12-те місце) та Bbc.com (16-те місце).
Запроваджені карантинні обмеження вплинули на поновлення популярності ресурсу Naurok.com.ua. Також до рейтингу повернувся портал Osvita.ua.
Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.