Інтерес українців до маркетплейсів знизився. Рейтинг популярних сайтів за квітень 2021
13 Май 2021, 18:23

Інтерес українців до маркетплейсів знизився. Рейтинг популярних сайтів за квітень 2021

У квітні зменшилась активність користувачів на інтернет-магазинах та маркетплейсах. Попри загальну втрату в охопленнях, сайти Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua входять в ТОП-10 сайтів України. Окрім цього, до рейтингу потрапив онлайн-магазин Epicentrk.ua (18-те місце). Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Новини продовжують цікавити українців. Найпопулярніші новинні ресурси у квітні: Pravda.com.ua (12-те місце) та Bbc.com (16-те місце).

Запроваджені карантинні обмеження вплинули на поновлення популярності ресурсу Naurok.com.ua. Також до рейтингу повернувся портал Osvita.ua.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Трійка незмінних лідерів: Google, Youtube, Facebook.

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Расскажите друзьям про новость