За рік серед українців збільшилося користування новинними ресурсами.
У грудні 2020 року спостерігається суттєвий ріст охоплень новинних ресурсів у порівнянні груднем 2019 роком. Портал Pravda.com.ua наростив аудиторію з 16,4% до 23,5% , Unian.net — з 18,7% до 22,5%, Nv.ua — з 14,5% до 19,1%. Водночас портал Tsn.ua дещо втрав свої позиції з показником 17,8% проти 24,8% у 2019 році. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Цікаво, що охоплення Youtube.com, Facebook.com та Privatbank.ua поступово знижується. За словами Анастасії Омельчук, аналітикині Kantar Україна, це пов’язано з переходом користувачів на мобільні додатки відповідних компаній.
«Користувачі мігрують в мобільні додатки відповідних брендів. Це зумовлене збільшенням у 2020 році частки користування Інтернетом через мобільні пристрої. Нині 79% українців у віці 12-70 виходять в Інтернет за допомогою свого смартфону», — зазначила Анастасія Омельчук.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000