Регіональні телерадіоорганізацій подають редакційні статути до Нацради
19 Апр 2007, 08:01

Регіональні телерадіоорганізацій подають редакційні статути до Нацради

Регіональні телерадіоорганізацій подають редакційні статути до Нацради

Більшість регіональних телерадіоорганізацій уже подали редакційні статути до Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.

Про це сьогодні на брифінгу розказав Віталій Шевченко, голова Нацради. Нагадаємо, відповідно до вимог закону «Про телебачення та радіомовлення» редакційні статути ТРО мали оприлюднити і подати в Нацраду до 1 березня.

«Зараз це питання лишається актуальним. За сьогоднішніх політичних умов наявність статутів може гарантувати трудовим колективам дотримання визначених прав, якими вони хочуть скористатися», – зазначив Віталій Шевченко.

За його словами, вже є кілька регіонів, де редакційні статути подали більше половини телекомпаній. Це Автономна Республіка Крим, Вінницька, Дніпропетровська, Івано-Франківська, Одеська, Харківська, Хмельницька, Чернівецька області та місто Київ. Майже стовідсотковий показник виконання законодавчої норми у Львівської області (з 38-ми існуючих телекомпаній статути подали 35) та Тернопільської (з 25-х– 21), а в Севастополі всі 8 телекомпаній вже подали статути.

У відповідь на звернення до Нацради з приводу політичної реклами в ефірі деяких телеканалів Віталій Шевченко зазначив: «Нарада розглядає цю рекламу як загальний сегмент рекламного продукту, що розміщується в ефірі телерадіокомпаній у відповідності до вимог закону „Про рекламу”».

Також, за його словами, до Нацради звернувся керівник телеканалу «Рада» з проханням щодо забезпечення кабельними операторами трансляції телеканалу, оскільки продовжуються засідання парламенту, і є побоювання, що у зв’язку з указом Президента про розпуск Верховної Ради кабельники виключать телеканал з основних пакетів: «Так само багато людей зверталося з приводу трансляції засідань парламенту 5 каналом. У зв’язку з цим ми сьогодні не зробили жодного кроку, який би свідчив про те, що ми пристаємо на якусь сторону політичного конфлікту, але ми наголошуємо, що ті, в кого 5 канал є в пакеті, зобов’язані його транслювати. «Рада» так само має йти в мережах, і нинішні обставини не мають впливати на програмні концепції».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость