Reface, monobank і banda зробили найперсональнішу реферальну програму
15 Фев 2021, 14:41

Reface, monobank і banda зробили найперсональнішу реферальну програму

Так як більшість реферальних програм були нудними чи незрозумілими Banda запропонувала Monobank колаборацію з додатком по заміні облич у відео — Reface. 

Зараз у mono 3,3 мільйони клієнтів. І кожен третій приєднався до банку завдяки реферальній програмі.  До того реферальна програма була досить стандартною: відправляєш реферальне посилання другові, він завантажує додаток, і ви обидва отримуєте по 50 гривень. Тому вирішили цей процес гейміфікувати і зробити веселим.

Ідея полягала в тому, щоб кожен клієнт monobank міг без зайвих зусиль особисто запросити свого друга. А головною задачею було перетворити нуднуватий процес відправки та отримання реферального посилання на розвагу, якою хочеться поділитися. І це стало можливим завдяки технології від Reface. Це додаток, який дозволяє розмістити своє селфі у популярних відео та гіфках за лічені секунди. Reface – перший український AI-додаток, який очолив топ американського AppStore. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Спочатку разом із продакшеном SHELTER Monobank зняли короткий іронічний ролик-запрошення з актором та акторкою.  Коли користувачі будуть відправляти реферальне посилання, вони зможуть створити персональне відео-запрошення на основі цього ролику. Для цього просто необхідно додати своє фото та вказати стать. А далі алгоритм від Reface змінить обличчя актора на обличчя користувача. Таким чином mono зробив персональні запрошення для усіх трьох мільйонів клієнтів.

Расскажите друзьям про новость