Речі з поліцейських протоколів розповіли про домашнє насильство
26 Ноя 2020, 14:35

Речі з поліцейських протоколів розповіли про домашнє насильство

Щорічно з 25 листопада по 10 грудня проходить всесвітня акція “16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства”. Її мета — привернути увагу до проблеми насильства та зробити його у будь-якому прояві неприйнятним у суспільстві. Цього року Міністерство внутрішніх справ України звернулося до агентства Vintage для розробки ідеї та креативної складової виставки з протидії домашньому насильству, яка мала відбутися на одній з центральних площ столиці та у віртуальному просторі.

СЕО та співзасновник агенції Vintage Евген Кудрявченко розповідає, що креатив в соціальних проектах — це дуже важлива складова, бо необхідно донести до суспільства важливі меседжі, які люди часто ігнорують:

«Ми в Vintage, взяли на себе таку задачу аби розкрити важливу тему, від якої кров у жилах стине. Донести її якнайбільшій кількості громадян. Достукатись до тих, хто раніше ігнорував. Саме для цього і існує креатив».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На жаль, сучасний контент рясніє сценами насильства. Ми бачимо жахливі сцени у популярних серіалах та у гарячих випусках новин. У глядача вже існують емоційні фільтри, що блокують сприйняття відвертих та кривавих картин. Саме з цієї причини бачення агентства полягало у тому, щоб, навпаки, продемонструвати банальність зла, підкреслити його буденність та повсякденність, і таким чином викликати співчуття у публіки.

Для експозиції креативники взяли 16 звичайних, розповсюджених предметів побуту, що фігурували у реальних поліцейських протоколах. Сумно, але таких протоколів щороку в Україні складається більше ніж 150 000. Так виникла ідея проекту «Річ у тім».

В агенції зробили гучними болючі монологи жертв. Голоси тих, хто пережив домашнє насильство, тепер чутно наживо.

  • Річ у тім, що страждати від домашнього насильства можуть ті, кого ти знаєш.
  • Річ у тім, що кривдником може бути привітний сусід, з яким ти кожного дня вітаєшся перед дверима ліфта.
  • Річ у тім, що знаряддям домашнього насильства може стати що завгодно.
  • Річ у тім, що не всі постраждалі повідомляють про домашнє насильство і кожного дня переживають свій власний жах.
  • Річ у тім, що домашнє насильство часто замовчують.
  • Річ у тім, що ти, так, саме ти — читач цього тексту, можеш врятувати чиєсь життя, якщо не залишишся осторонь.

Виставку «Річ у тім» можна побачити не тільки на Михайлівській площі у Києві з 25 листопада до 10 грудня, але й на сайті у будь-який час. Постери з експонатами розійшлися по 24 регіонам нашої держави.

Партнерами та донорами виставки виступили:

Офіс Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, Міністерство внутрішніх справ України. Національна поліція України, UNFPA, UNOPS, UN WOMEN, Посольство Великої Британії в Україні, EUROPЕAN UNION, Посольство Норвегії в Україні, Посольство Королівства Данія, Посольство Канади в Україні, Посольство Швеції в Україні.

Креатив та розробка сайту проекту — Vintage Web Production. Реализація івенту та стенду виставки — Ahead. Фото — VISION production. Студія звукозапису — Baker Street studio.

Расскажите друзьям про новость