Речі з поліцейських протоколів розповіли про домашнє насильство
26 Ноя 2020, 14:35

Речі з поліцейських протоколів розповіли про домашнє насильство

Щорічно з 25 листопада по 10 грудня проходить всесвітня акція “16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства”. Її мета — привернути увагу до проблеми насильства та зробити його у будь-якому прояві неприйнятним у суспільстві. Цього року Міністерство внутрішніх справ України звернулося до агентства Vintage для розробки ідеї та креативної складової виставки з протидії домашньому насильству, яка мала відбутися на одній з центральних площ столиці та у віртуальному просторі.

СЕО та співзасновник агенції Vintage Евген Кудрявченко розповідає, що креатив в соціальних проектах — це дуже важлива складова, бо необхідно донести до суспільства важливі меседжі, які люди часто ігнорують:

«Ми в Vintage, взяли на себе таку задачу аби розкрити важливу тему, від якої кров у жилах стине. Донести її якнайбільшій кількості громадян. Достукатись до тих, хто раніше ігнорував. Саме для цього і існує креатив».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

На жаль, сучасний контент рясніє сценами насильства. Ми бачимо жахливі сцени у популярних серіалах та у гарячих випусках новин. У глядача вже існують емоційні фільтри, що блокують сприйняття відвертих та кривавих картин. Саме з цієї причини бачення агентства полягало у тому, щоб, навпаки, продемонструвати банальність зла, підкреслити його буденність та повсякденність, і таким чином викликати співчуття у публіки.

Для експозиції креативники взяли 16 звичайних, розповсюджених предметів побуту, що фігурували у реальних поліцейських протоколах. Сумно, але таких протоколів щороку в Україні складається більше ніж 150 000. Так виникла ідея проекту «Річ у тім».

В агенції зробили гучними болючі монологи жертв. Голоси тих, хто пережив домашнє насильство, тепер чутно наживо.

  • Річ у тім, що страждати від домашнього насильства можуть ті, кого ти знаєш.
  • Річ у тім, що кривдником може бути привітний сусід, з яким ти кожного дня вітаєшся перед дверима ліфта.
  • Річ у тім, що знаряддям домашнього насильства може стати що завгодно.
  • Річ у тім, що не всі постраждалі повідомляють про домашнє насильство і кожного дня переживають свій власний жах.
  • Річ у тім, що домашнє насильство часто замовчують.
  • Річ у тім, що ти, так, саме ти — читач цього тексту, можеш врятувати чиєсь життя, якщо не залишишся осторонь.

Виставку «Річ у тім» можна побачити не тільки на Михайлівській площі у Києві з 25 листопада до 10 грудня, але й на сайті у будь-який час. Постери з експонатами розійшлися по 24 регіонам нашої держави.

Партнерами та донорами виставки виступили:

Офіс Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, Міністерство внутрішніх справ України. Національна поліція України, UNFPA, UNOPS, UN WOMEN, Посольство Великої Британії в Україні, EUROPЕAN UNION, Посольство Норвегії в Україні, Посольство Королівства Данія, Посольство Канади в Україні, Посольство Швеції в Україні.

Креатив та розробка сайту проекту — Vintage Web Production. Реализація івенту та стенду виставки — Ahead. Фото — VISION production. Студія звукозапису — Baker Street studio.

Расскажите друзьям про новость