Креативна агенція Madcats розробила нову стратегію, айдентику та креативну платформу для Backstage — найбільшої мережі салонів краси у Києві.
Зазвичай салони краси говорять тільки про свої послуги, їх комунікація про ламінування брів та кератиновий ліфтинг вій. Madcats такий підхід вважають однобоким, йому не вистачає людяності.

На фокус групах стало помітно, що у всіх клієнток Backstage є дещо спільне. Незалежно від того, хто вони: бізнес-леді, домогосподарки чи б’юті-блогери — у всіх купа стресу та обмаль часу. Madcats перетворили салон краси у Refresh Spot — місце оновлення, де можна відпочити та підзарядити батарейки. У Backstage приходиш не тільки за красою, але і для чіллу.
Айдентика Backstage передає історію про beauty & refresh не на рівні прямої відсилки, а через емоції, тому стиль вийшов плавним і чілловим, наче хвиля. Окрім логотипу, хвилею можна набирати будь-який текст, що дозволяє бренду залишатися легким, але впізнаваним.

Один із головних принципів краси — симетрія, а дзеркало є неодмінним атрибутом салону краси. Тому фірмовим прийомом Backstage стало віддзеркалення фотографії, а фірмовий знак передає красу симетрії через амбіграму — поєднання літер B та S, що читається однаково з усіх сторін.