RAZOM: проєкт «Датагруп»  підтримки малого та середнього бізнесу став номінантом X-Ray Marketing Awards
11 Фев 2021, 11:00

RAZOM: проєкт «Датагруп» підтримки малого та середнього бізнесу став номінантом X-Ray Marketing Awards

Про проєкт RAZOM, що було створено з метою підтримки малого та середнього бізнесу під час всеукраїнського карантину,  розповідає редакції ММR директорка з маркетингу компанії «Датагруп» Аліна Компанець. Час розгортання проєкту (від ідеї до працюючого онлайн-майданчику) тривав усього 2 тижні. Над проєктом працювала inhouse-команда «Датагруп» без залучення зовнішніх агенцій.

Проблемна ситуація, яка мала місце

Аналізуючи трафік інтернету та телефонії (обсяги, кількість дзвінків, кількість хвилин розмов, час початку роботи з сервісом та його закінчення) на початку квітня 2020 за сегментами користувачів, із якими працює «Датагруп», ми помітили різкий його спад у сегменті малий та середній бізнес, що означало різке зниження ділової активності у більшості компаній цього сегменту. За нашими даними, 30% компаній середнього та малого бізнесу зупинило ділову активність повністю, а 45% компаній суттєво її знизили.

Тобто третина малих та середніх бізнесів України могла не відновити свою роботу після карантину: тисячі людей по країні могли залишитись без доходу та роботи, а ми — втратити клієнтів з сегментів SMB (у зв’язку з закриттям бізнесу) та B2C (у зв’язку з втратою роботи).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ми чітко зрозуміли, що настав момент, коли ми маємо зробити для клієнтів більше, ніж просто надавати якісний безперебійний зв’язок та гарний сервіс, адже наразі у них зовсім інші потреби. Ми маємо створити принципово нову цінність від взаємодії з брендом, що буде відповідати нашому бізнесу, відображати наші цінності, дасть не лише функціональну, але й емоційну перевагу нашим клієнтам, переведе взаємодію з клієнтами в онлайн та допоможе нашим клієнтам вирішити їх нагальні потреби.

Рішення проблемної ситуації

«Датагруп» — соціально-відповідальна компанія, яка 20 років надає послуги зв’язку для бізнесу та дому по усій Україні. Ми — саме ті люди, які за допомогою телекомунікацій з’єднують інших людей один з одним. Ми дуже добре розуміємо потреби бізнесу, адже давно і плідно працюємо з корпоративним сегментом. В той же час велика кількість наших клієнтів обирає наші послуги, щоб користуватися ними вдома. Ми зрозуміли нові потреби наших клієнтів: у квітні багато з наших бізнес-клієнтів по усіх містах мріяли про те, щоб знову почати отримувати замовлення, не зупиняти власну справу і не скорочувати працівників. А багато з інших наших клієнтів (фізичних осіб) шукали найкращі цінові пропозиції, та хотіли б підтримати своїх сусідів та родичів.

І ми подумали, що зможемо з’єднати людей знову: зв’язати продавців з покупцями, щоб виграли всі. Саме для цього «Датагруп» створила проєкт «RAZOM» — майданчик, де небайдужі люди зустрічають потрібних їм людей і купують у них, щоб підтримати своїх. Завдяки цій онлайн-платформі нам вдалося залучити обидва наші споживацькі сегменти, які за нашою допомогою задовольняли нові потреби один одного: юридичні особи отримували нові замовлення, а фізичні — знижку та можливість підтримати локальний бізнес свого міста.

«Датагруп» за два тижні  розгорнула онлайн-платформу RAZOM із метою підтримки своїх бізнес-клієнтів та локального бізнесу, що працює в умовах карантину. Проєкт було реалізовано співробітниками компанії inhouse без залучення агенцій.

Ідея проєкту дуже проста: на одному майданчику в інтернеті ми вирішили поєднати два свої сегменти — локальних ПРОДАВЦІВ (малий та середній бізнес) та ПОКУПЦІВ (фізичних осіб, жителів міст), де покупці могли б купити товари чи сервіс зі знижкою і тим самим зробити добру справу — підтримати своїми замовленнями локальних продавців.

«Ми створили онлайн-майданчик RAZOM, щоб розміщувати безкоштовну для підприємців інформацію про їх товари та послуги та допомогти їм залучити нових клієнтів і нові замовлення під час карантину. Платформу створювали дуже швидко силами команди «Датагруп»: колеги працювали над проєктом з великою повагою до наших клієнтів та бажанням підтримати локальний бізнес в українських містах. Наразі RAZOM охоплює 15 міст, у кожному з яких представлено до 19 категорій товарів та послуг з об’явами для покупців від локальних підприємців. Сайт відвідують та роблять замовлення навіть зараз, коли карантин пом’якшено вже досить давно», — говорить Аліна Компанець, директорка з маркетингу «Датагруп».

Першими підприємствами, які зареєструвалися на сайті RAZOM, стали бізнес-клієнти «Датагруп». Наразі сайт проєкту дає можливість заявити про себе всім українським підприємцям. Замовлення для бізнесів надходитимуть від мешканців міст, в яких вони працюють.

Для участі в програмі бізнесу треба відвідати сайт RAZOM та заповнити онлайн-заявку. Після обробки заявки інформація про компанію та її продукт з’явиться на онлайн-майданчику RAZOM. «Датагруп» поширює інформацію про цей сайт серед фізичних осіб, які мешкають у містах, де працюють компанії учасники проєкту RAZOM.

Основними перевагами участі у проєкті для українського бізнесу є:

  • легка та швидка реєстрація;
  • безкоштовне розміщення інформації на сайті RAZOM;
  • інформування про проєкт RAZOM багатотисячної бази абонентів «Датагруп» (фізичних осіб) по всій Україні.

Про компанію

«Датагруп» — провідний український оператор фіксованого зв’язку в корпоративному сегменті та один із лідерів на телекомунікаційному ринку країни. «Датагруп» є надійним партнером для більшості з-поміж 200 найбільших українських компаній та 98% банків України. «Датагруп» посідає міцну позицію в роздрібному та МСБ-сегменті, адже власні мережі компанії проходять повз більш ніж 1 мільйон домогосподарств. Крім того, компанія — єдиний в Україні постачальник послуг супутникового зв’язку, який користується попитом у районах без мобільного та кабельного покриття.

Компанія надає послуги у більш ніж 90 населених пунктах країни та має 14 регіональних підрозділів. 20 років досвіду на телеком-ринку України. 1700 співробітників. В 2020 році компанія здобула перемогу в номінації «Кращий інтернет-провайдер 2020 року» за результатами незалежного рейтингового дослідження «Українська народна премія», в якому взяли участь понад 140 тисяч споживачів.

Расскажите друзьям про новость