Raketa впроваджує безконтактну доставку
12 Мар 2020, 12:00

Raketa впроваджує безконтактну доставку

В Україні вперше в історії ввели карантин на всій території країни. Сервіс доставки Raketa також вводить превентивні заходи безпеки, щоб захистити клієнтів і кур'єрів. Так, при замовленні їжі з кафе і ресторанів можна скористатися безконтактної доставкою.

Щоб скористатися новою послугою, достатньо зробити відповідну позначку в коментарях до замовлення і оплатити його за безготівковою формою. В такому випадку кур'єр в телефонному режимі зв'яжеться з клієнтом і обговорить, де залишити пакет із замовленням, або ж передасть його з максимальним дотриманням заходів безпеки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Всі наші кур'єри отримують базові засоби захисту — маски і дезінфікуючі засоби для рук. Крім того, ми опрацьовуємо можливість щоденного медичного огляду. Безконтактна доставка — ще один крок для мінімізації контактів і зниження ризику захворювання», — розповіли в прес-службі сервісу Raketa.

В умовах напруженої ситуації люди будуть намагатися менше виходити на вулицю і відвідувати публічні місця. У компанії Raketa готові до роботи в нових умовах і готові привозити замовлення з кафе і ресторанів додому або в офіс. Розцінки на доставку не змінюються. Послуги Raketa, як і раніше, залишаються безкоштовними для клієнта, а вартість страв у додатку повністю відповідають цінам в меню ресторанів.

 

Расскажите друзьям про новость