Позиціювання та комунікаційну стратегію регіону створили в Michurin.
Херсонщина була таким же курортом сонця та моря як Бердянськ, Коблеве чи Очаків плюс асоціація з кавунами. Область постійно гналась за лідерами лежачого відпочинку, але перемогти їх було неможливо.
Тому в Michurin вирішили створили унікальний Херсонський відпочинок.
Класика класичного відпочинку – готуватися довго, але довга підготовка вбиває відпустку. Бо коли все продумуєш за пів року, навіть забуті серветки – біда.
Тікаючи від рутини дім-робота, потрапляєш у нову рутину номер-море, яка набридає так само швидко. Тобто коли тупо лежиш, не відпочиваєш.
Ці знахідки привели до рішення – вийти з категорії лежачого відпочинку і створити спонтанний та не рутинний відпочинок. І поки Лежачий Південь продає лежання, ми вирішили закликати до руху.
Наступний виклик – знайти сильну емоцію подорожі. Адже повідомлення мандруй Херсонщиною – максимально демотивуюче кліше.
Ми пам’ятаємо роуд-муві та камін-оф-ейдж книги. Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож – спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас в 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.
Майбутнє настало, кар’єра є, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Цю нездійсненність ми і зробили нашою платформою:
Херсонська подорож – це підлітковий тріп, якого у тебе не було.
У слогані ми забрендували вітер. І це, можливо, перший фізичний брендинг у світі.
Херсонщина стає антиподом курортних міст України. Тепер це місце пригоди – спонтанної автомобільної подорожі з морем, пустелею, лісом, сафарі, водопадами та ще безліччю пунктів призначення.