Пусти вітер в голову! Херсонщина отримала позиціювання та комунікаційну стратегію
06 Мар 2020, 12:19

Пусти вітер в голову! Херсонщина отримала позиціювання та комунікаційну стратегію

Позиціювання та комунікаційну стратегію регіону створили в Michurin.

Херсонщина була таким же курортом сонця та моря як Бердянськ, Коблеве чи Очаків плюс асоціація з кавунами. Область постійно гналась за лідерами лежачого відпочинку, але перемогти їх було неможливо. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Тому в Michurin вирішили створили унікальний Херсонський відпочинок. 

Класика класичного відпочинку – готуватися довго, але довга підготовка вбиває відпустку.  Бо коли все продумуєш за пів року, навіть забуті серветки – біда. 

Тікаючи від рутини дім-робота, потрапляєш у нову рутину номер-море, яка набридає так само швидко. Тобто коли тупо лежиш, не відпочиваєш.

Ці знахідки привели до рішення – вийти з категорії лежачого відпочинку і створити спонтанний та не рутинний відпочинок. І поки Лежачий Південь продає лежання, ми вирішили закликати до руху. 

Наступний виклик – знайти сильну емоцію подорожі. Адже повідомлення мандруй Херсонщиною – максимально демотивуюче кліше. 

Ми пам’ятаємо роуд-муві та камін-оф-ейдж книги. Кожна людина хотіла б здійснити таку подорож – спонтанну американську втечу на машині, особливо у свої 16. Але у нас в 16 був максимум мопед та батьки, які повторювали про вітер у нашій голові та змушували вчитись заради майбутнього.

Майбутнє настало, кар’єра є, а того самого підліткового тріпу так і не сталось. Цю нездійсненність ми і зробили нашою платформою: 

Херсонська подорож – це підлітковий тріп, якого у тебе не було.

У слогані ми забрендували вітер. І це, можливо, перший фізичний брендинг у світі. 

Херсонщина стає антиподом курортних міст України. Тепер це місце пригоди – спонтанної автомобільної подорожі з морем, пустелею, лісом, сафарі, водопадами та ще безліччю пунктів призначення. 

 

Расскажите друзьям про новость