Publicity Creating підвели підсумки роботи за півріччя
На засіданні Ради директорів Publicity Creating, що відбулося у серпні на о.Кріт, було підведено підсумки роботи компанії за 1 півріччя 2008р.
Оборот компанії, у порівнянні із аналогічним періодом минулого року, збільшився у 2 рази, кількість співробітників зросла на 70%. Відзначено активізацію роботи із закордонними клієнтами та партнерами.
Рада директорів прийняла рішення про пріоритетний розвиток таких напрямків як business reputation PR (створення ділової репутації), стратегічні комунікації для компаній сектору В2В та PR-аудит.
На засіданні також обговорювалось питання про придбання земельної ділянки у передмісті Києва з метою подальшого будівництва офісного приміщення, розрахованого на 100 чоловік.
Наступне засідання Ради директорів заплановано провести у першій половині 2009 р у Лондоні.
Publicity Creating працює на українському ринку 10 років, спеціалізація компанії – стратегічні комунікації та PR. Серед клієнтів – великі українські виробники, представництва, спеціалізовані компанії із сектору В2В.
Серед А-брендів, що просувала компанія – іноземні: 3М, Лазолван, ORACLE, 1C:, Samsung, AMD, Toshiba, Skoda, Hansa, Geberit, ТехноНИКОЛЬ, Daikin, та вітчизняні: Мівіна, Монарх, Богдан, Roshen, Енран та інші.
Рада директорів Publicity Creating була створена на початку 2007 року, в неї увійшли 2 іноземних спеціаліста в галузі комунікацій та українські засновники Publicity Creating.