Publicis Groupe Ukraine створив новий підрозділ – DIGITAS
Найбільший в країні комунікаційно-рекламний холдинг Publicis Groupe Ukraine створив новий підрозділ – цифрове агентство повного циклу DIGITAS. Інвестиції в цей напрямок планувалися вже рік тому, але стали можливими лише зараз, коли ситуація в українській економіці та рекламній галузі зокрема стабілізувалася.
Генеральний директор Publicis Groupe Ukraine Олег Попенко вважає, що
DIGITAS – це прототип агентства майбутнього, здатного відповісти на головні виклики рекламної галузі: обвал ефективності прямої реклами та перетікання аудиторій масових медіа в інтернет, де вони розпорошуються поміж тисяч і тисяч переважно нішових ресурсів.
DIGITAS у світі – лідируюче цифрове агентство з 30-річним досвідом роботи на найрозвиненіших ринках, яке з 2007 року належить Publicis Groupe. Розроблені агентством інструменти та досвід рекламних кампаній заклали підвалини для швидкого і успішного початку роботи компанії в Україні.
Очолив український DIGITAS Максим Макаренко, який останні чотири роки керував агентством «Ехо», а до цього збагатився досвідом в командах Provid/BBDO, Initiative Media, Actis/Armitage. “Завдання, яке стоїть перед DIGITAS – поставити інтернет, мобільні та інші новітні цифрові технології на службу клієнтам Starcom і MediaVest, вирішуючи при цьому увесь спектр завдань, пов’язаних із стратегічним плануванням кампаній, баїнгом та розміщенням реклами.” — каже Максим.