21 Окт 2021, 15:17

Publicis Groupe ЦСЄ стала рекламно-комунікаційною групою року на Golden Drum 2021

агалом креативні агенції Publicis Groupe Центрально-Східного регіону Європи здобули 31 нагороду, серед яких 5 Гран-прі. Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла до ТОП-10 агенцій. А українські кейси Motherland Pride та Meowbook отримали 1 срібло та 4 бронзи для Saatchi & Saatchi Ukraine та Leo Burnett Ukraine, відповідно.

Переможні кампанії були створені для таких клієнтів як Burger King, Hasbro, Lenovo, Samsung, Kyiv Pride та Propuesta Civica A.C. Й були відзначені у категоріях: Out-of-Home, Digital, Mobile & Technology, Film/Digital/Innovation Craft, Content, Brand Building, Social Good, Health & Wellness та Genius Loci/Local Spirit. 

Роботи Publicis Groupe ЦСЄ на Golden Drum 2021:

  • Moldy Whopper | Burger King, Publicis Romania, Publicis Spain (у співпраці з Ingo Stockholm, David Miami)
  • #stillspeakingup | Propuesta Civica A.C. | Publicis Latvia/Publicis Mexico 
  • Motherland Pride | Kyiv Pride | Saatchi & Saatchi Kiev 
  • The Online Park | Telekom Romania | Leo Burnett Romania
  • Meowbook | Lenovo | Leo Burnett Ukraine
  • Banknote Concerts | Samsung Electronics | Leo Burnett Bucharest 

Saatchi & Saatchi отримала нагороди в категоріях: срібло в C. ENGAGEMENT, Public & Community Relations та 3 бронзи у B. CONTENT, Live experience; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good і C. OUT OF HOME (OOH), Transport, Travel & Tourism. А Leo Burnett Ukraine здобула бронзу в категорії F.Design, Business and Promotional Design.

Новость по теме
Leo Burnett Ukraine взяли бронзу на Golden Drum

Йорг Ріоммі, Chief Creative Officer, Publicis Groupe ЦСЄ так прокоментував перемогу: «Я неймовірно задоволений результатами регіону на Golden Drum Festival 2021. Та ще більше радує масштаб та широта відзнак. Publicis Groupe стала рекламно-комунікаційною групою року, агенції регіону впевнено заповнили ТОП-10, Burger King став Клієнтом року, а ще журі відзначили кількох креативних директорів. Ці перемоги вкотре продемонстрували силу та ефективність підходу ‘Power of One’. Я пишаюсь таким різнобарв’ям креативних кейсів агенцій регіону. Для мене – це ознака фундаментального й здорового підходу до роботи та креативного бізнесу. Більше того, усе це надихає створювати ще більше». 

Томаш Лауко, Chief Executive Officer, Publicis Groupe ЦСЄ додав: «Перш за все, хочу подякувати регіональному креативному директорові Йоргу Ріоммі, усім лідерам креативних агенцій та сервісів та їхнім командам. Вони цього року проявили себе і на Golden Drum Festival, і раніше на Cannes Lions, Andy Awards та Clios. Цей результат став можливий завдяки сумлінній роботі, любові до своєї справи та таланту. Для мене ці перемоги – показник сил й міцності колективного креативного розуму, який створюють саме таланти нашого регіону. А спектр категорій, в яких ми отримали відзнаки, показує маркетингову професійність і багатовекторність. Я також радий, що цього разу ще більше агенцій регіону доклали зусиль задля такого сильного результату. Ми будемо далі мотивувати команду сягати до зірок».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео