«Прояви увагу — подаруй квітку» — емоційна комунікація для Червоного Хреста
19 Июл 2021, 10:40

«Прояви увагу — подаруй квітку» — емоційна комунікація для Червоного Хреста

lion’s pride agency разом із Товариством Червоного Хреста України створили комунікацію, щоб ближче познайомити людей із діяльністю гуманітарної організації та залучити їх до регулярної грошової донації. У рамках проекту були створені — кей-віжуал, відео, офлайн та онлайн-листи, а також фірмові стікери.

Основна мета діяльності Червоного Хреста — захист життя людини, попередження та полегшення людських страждань під час збройних конфліктів, стихійного лиха, катастроф та аварій. Втім, волонтери в Україні ще приділяють увагу соціальному захисту вразливих верств населення. І в основному — це одинокі літні люди.

Тож у креативній комунікації lion’s pride показала головного героя допомоги — не сам Червоний Хрест, не донаторів, а саме того, кому адресується допомога — щаслива бабця. А щаслива вона — тому що вона отримала увагу, якої їй так не вистачає.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Через приємний візуальний образ «заквітчаної» бабусі, людей закликали приділити увагу універсальним способом — подарувати квітку, за допомогою донату на сайті.

У підсумку бабуся з’явилася на друкованих поштових листівках та в  email-розсилці. Усі донатори, у якості подяки отримали фірмові дотепні стікери для Viber та Telegram.

СEO lion`s pride agency Руслан Линник: «Позитивні емоції — це те, що потрібно всім нам. Тому ми створили усміхнену бабусю, яка розквітає від уваги (допомоги) регулярних донаторів. У цьому образі ми показуємо дійсно нужденних людей, котрі потребують підтримки, але ніколи про це не скажуть. Щоб виділитися, ми кардинально відійшли від страху — стандартної подачі соціальної реклами або жебраків, які курсують на вулицях. Наш мозок уже давно навчився ігнорувати негатив, тому пішовши протилежним шляхом — ми намалювали яскравий візуальний образ у стилі «реалізм» , яке чіпляє око, та додали емоцію вдячності у відео».

Долучитися до ініціативи та допомогти стареньким можна на сайті Червоного Хреста.

Расскажите друзьям про новость