lion’s pride agency разом із Товариством Червоного Хреста України створили комунікацію, щоб ближче познайомити людей із діяльністю гуманітарної організації та залучити їх до регулярної грошової донації. У рамках проекту були створені — кей-віжуал, відео, офлайн та онлайн-листи, а також фірмові стікери.
Основна мета діяльності Червоного Хреста — захист життя людини, попередження та полегшення людських страждань під час збройних конфліктів, стихійного лиха, катастроф та аварій. Втім, волонтери в Україні ще приділяють увагу соціальному захисту вразливих верств населення. І в основному — це одинокі літні люди.
Тож у креативній комунікації lion’s pride показала головного героя допомоги — не сам Червоний Хрест, не донаторів, а саме того, кому адресується допомога — щаслива бабця. А щаслива вона — тому що вона отримала увагу, якої їй так не вистачає.
Через приємний візуальний образ «заквітчаної» бабусі, людей закликали приділити увагу універсальним способом — подарувати квітку, за допомогою донату на сайті.
У підсумку бабуся з’явилася на друкованих поштових листівках та в email-розсилці. Усі донатори, у якості подяки отримали фірмові дотепні стікери для Viber та Telegram.
СEO lion`s pride agency Руслан Линник: «Позитивні емоції — це те, що потрібно всім нам. Тому ми створили усміхнену бабусю, яка розквітає від уваги (допомоги) регулярних донаторів. У цьому образі ми показуємо дійсно нужденних людей, котрі потребують підтримки, але ніколи про це не скажуть. Щоб виділитися, ми кардинально відійшли від страху — стандартної подачі соціальної реклами або жебраків, які курсують на вулицях. Наш мозок уже давно навчився ігнорувати негатив, тому пішовши протилежним шляхом — ми намалювали яскравий візуальний образ у стилі «реалізм» , яке чіпляє око, та додали емоцію вдячності у відео».
Долучитися до ініціативи та допомогти стареньким можна на сайті Червоного Хреста.