Цьогоріч престижній премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До гучної річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, яка максимально розкриває суть конкурсу.
«У рекламістів є десятки різних конкурсів, де треба “мірятися” креативністю, й по суті лише один, де в центрі стоїть ефективність комунікації. І цього разу ми відійшли від серйозної позиції і повернули в бік самоіронії. Ми вирішили: якщо ця премія оцінює ефективність, нехай вона продемонструє свою», — розповіла СЕО та керуючий партнер групи TWIGA Ukraine Світлана Степаненко.
Як виявилося, це не просто статуетка, яка може стояти на полиці. Це ще й чудовий прес для банок з квашеною капустою. Нагорода може стати й підставкою для проектора, й підпорою для вікна, аби воно не зачинялося від вітру.
«Комунікація націлена на людей, що вже давно працюють у сфері маркетингу. Вони чули про нагороду, їм не треба сотий раз пояснювати, що таке Effie. Нашою задачею було здивувати таких людей, проникнути в їхні розмови з колегами за чашкою кави. Показати практичне застосування статуетки — це та іронія, що має допомогти нам пробити міцний антирекламний панцир! З такою премією і клієнтів нових отримати можна, і капусту на зиму заквасити», — пояснив креативний директор TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян.
Над проектом працювала команда трьох агенцій групи: TWIGA Digital Ukraine займалась комунікаційною стратегією та діджитал кампанією, Lions — реалізацією та дизайном, а Lovivideo — виробництвом відео роликів.
Рекламна кампанія стартувала в серпні з відео в стилі youtube-шоу на офіційній сторінці нагороди у Facebook, а потім розгорнулась у челендж з використанням статуеток Effie в інстаграмі. 22 вересня в ефір вийшов основний ролик рекламної кампанії — “Вбивство”.