Промо-кампанія проєкту «Зірковий шлях» увійшла в номінацію авторитетної міжнародної премії у категорії «Найкраще промо денної програми: до 60 секунд» (Daytime: best program promo — : 60 seconds or less).
Ідея промо-ролику полягає в тому, аби показати, що найбільші таємниці зірок сховані у глибині їхньої душі. Саме метафору глибини автори використали при зйомці. Ведучі програми про зіркове життя опустилися на самісіньке дно, аби дослідити, що саме приховують знаменитості. Для цього креативна група створила ілюзію справжнього океану, руху під водою та окремий підводний світ.
За перемогу проєкт змагатиметься у шістці фіналістів, серед яких: AMOR DE MÃE – GLOBOPLAY, CP24 UNLOCK YOUR MORNINGS — BELL MEDIA, THE DAILY SHOW WITH TREVOR NOAH — REMOTELY EDUCATION — COMEDY CENTRAL, VALE TUDO – GLOBOPLAY, TIKTOK GRANNY — FRIDAY! TV CHANNEL.
Над втіленням ідеї працювала творча команда телеканалу «Україна»: маркетинг директорка Олена Шворяк, бренд-менеджерка Світлана Бережна, креативний директор Роман Шома, ідея Марини Коцюбенко, керівниця продюсерської групи Дар’я Голубкова, виконавча продюсерка Олена Шарова, режисер Ігор Стеколенко, продюсер Віктор Сема, постпродакшн та VFX Сергій та Максим Солодкі, композитор Олександр Гаврилов.
Переглянути промо-ролик можна за посиланням.
Promax Awards — це головна світова премія за видатні досягнення маркетингу та дизайну в галузі розваг. Виходячи за рамки очікуваного, Promax Global Excellence Awards відзначає найкращі з найкращих кампаній, що створюють бренд, який перетворює глядачів на шанувальників, залучаючи аудиторію через кожний екран та досягаючи кінцевих результатів для найбільших медіа-компаній з усього світу.